Mor er syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Lone Jakobsen

her er det ikke mig men knægten der er syg. jeg har fået et absolut minimum af søvn i nat, og han har næsten ikke sovet idag. min løsning har været at købe cola og mørk chokolade til mig, smøre lidt mad til os begge, og så slæbe det hele med op i stuen, hvor vi har hygget, dovnet, set tv, og lavet intet hele dagen.

nu ved jeg ikke hvor gammel din er, men tror det er vigtigt at indse at overskuddet bare ikke er der lige nu, så må manden ordne alt det praktiske når han kommer hjem.

god bedring med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Lolli

SussieThyssen skriver:

*Trøste*

Du kan gøre, som jeg altid har gjort, fyret op under mand, svigermødre, mødre og sagt at nu må DE tage over.
Hvis jeg virkeligt har været syg, jamen så har de også fået at vide, at jeg var det.
Især farmand, har fået besked på at sådan er det bare. Job eller ej.
Noget fairness må der være.
Så mine mænd, har altså pænt måttet blive hjemme og passe barn + mig. Hvad de så ville kalde det, måtte de selv finde ud af.
Selvfølgelig har jeg kun gjort det, som fx ved en gang bræksyge eller ved influenza eller lignende. Alle de små ting, som alm snot eller andre smålidelser, kunne jeg aldrig drømme om det. Men når min krop har meldt fra, så har jeg også sagt fra.
Tror bare at det handler om at ville have så meget respekt for sig selv og bryde med traditionerne, at man vælger at gøre tingene på en anden måde end normalt.
Rigtig god bedring søde.

Kærligst
Sussie

Nemlig! Godt skrevet.

Anmeld

15. december 2010

Lullaby

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg har lige brug for at komme af med lidt luft.

Når man får en lille baby, kommer folk altid og tilbyder deres hjælp. "Ihhh du siger bare til hvis der er noget vi kan gøre"- sætningen kommer alle steder fra... MEN hvor fanden bliver den af når man har brug for det?????????

Når far er syg, står man på hovedet for at give ham fred og ro til at komme ovenpå igen, men omvendt når mor så er syg vor herre bevares så forventes det at man klemmer ballerne sammen og fortsætter som man plejer... fisme ikke nemt når man har bræk/ræser røvs syge og ikke har sovet en hel nat.

Ja ja ja jeg ved godt man kan sove når bebse gør, men de sover sku da ikke hele dagen og skal underholdes/leges med pusles og alt det andet. OG far skal jo passe sit arbejde.... Men hvor er rimeligheden lige i det????? Mor har da også brug for ro og hvile når hun er syg???

eller tager jeg helt fejl?????

Hilsen en lidt morgen bitter og SYG mor

ps jeg beklager den negative klang i indlægget.

Manden hjælper mig altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.