Mor er syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser

Jeg har lige brug for at komme af med lidt luft.

Når man får en lille baby, kommer folk altid og tilbyder deres hjælp. "Ihhh du siger bare til hvis der er noget vi kan gøre"- sætningen kommer alle steder fra... MEN hvor fanden bliver den af når man har brug for det?????????

Når far er syg, står man på hovedet for at give ham fred og ro til at komme ovenpå igen, men omvendt når mor så er syg vor herre bevares så forventes det at man klemmer ballerne sammen og fortsætter som man plejer... fisme ikke nemt når man har bræk/ræser røvs syge og ikke har sovet en hel nat.

Ja ja ja jeg ved godt man kan sove når bebse gør, men de sover sku da ikke hele dagen og skal underholdes/leges med pusles og alt det andet. OG far skal jo passe sit arbejde.... Men hvor er rimeligheden lige i det????? Mor har da også brug for ro og hvile når hun er syg???

eller tager jeg helt fejl?????

Hilsen en lidt morgen bitter og SYG mor

ps jeg beklager den negative klang i indlægget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Jyden

Velkommen til den virkelige verden

Ja, det er sgu sørgeligt, men tror bare at det du beskriver er virkelighed for rigtig mange mødre uanset hvor gode deres mænd er til at deltage i det daglige og tage hensyn.

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Jyden skriver:

Velkommen til den virkelige verden

Ja, det er sgu sørgeligt, men tror bare at det du beskriver er virkelighed for rigtig mange mødre uanset hvor gode deres mænd er til at deltage i det daglige og tage hensyn.

Det er da bare mega uretfærdigt....

og da egentlig også lidt synd for bebse.... det kan jo IKKE undgås at det går lidt ud over den lille...

Anmeld

14. december 2010

Anonym

Ja, kan kun sige at da jeg lagde mig mens Oliver var helt bette, da kom  min mor og passede os den ene dag og så tog min kæreste fri to dage for at passe os. Det syntes vi var mere end rimeligt

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, kan kun sige at da jeg lagde mig mens Oliver var helt bette, da kom  min mor og passede os den ene dag og så tog min kæreste fri to dage for at passe os. Det syntes vi var mere end rimeligt

Ejjj hvor dejligt.... bare jeg havde sådan en sød familie

Havde håbet på at manden blev hjemme idag da han så hvor skidt jeg havde det.... men nej han tilbød at ringe til sin mor for så kunne hun da komme og gå en tur med barnevognen - FLOOOOOOT hvad skal det hjælpe??????

Anmeld

14. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ejjj hvor dejligt.... bare jeg havde sådan en sød familie

Havde håbet på at manden blev hjemme idag da han så hvor skidt jeg havde det.... men nej han tilbød at ringe til sin mor for så kunne hun da komme og gå en tur med barnevognen - FLOOOOOOT hvad skal det hjælpe??????

Det hjælper hvis hun lige laver aftensmad, passer barnet hele dagen og tager en tur med støvsugeren. Tror du skal sige til ham i aften at i morgen bliver han NØDT til at blive hjemme. Ikke så meget diskussion, det er da kun rimeligt at han bliver hjemme og passer sin familie. Han har vel ikke et job, hvor han er TOTALT uundværlig?

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det hjælper hvis hun lige laver aftensmad, passer barnet hele dagen og tager en tur med støvsugeren. Tror du skal sige til ham i aften at i morgen bliver han NØDT til at blive hjemme. Ikke så meget diskussion, det er da kun rimeligt at han bliver hjemme og passer sin familie. Han har vel ikke et job, hvor han er TOTALT uundværlig?

Er alle mænd ikke uundværlige på deres job???? hvis de selv skal sige det.....

jeg fremlægger problematikken for ham i aften når han kommer hjem...

Anmeld

14. december 2010

lulleh

heh kender der alt for godt. pt passer jeg min mands syge datter på 4 år som jeg altid skal passe når hun er syg. ca hver 3 uger er hun syg. , min søn på 6 måneder med mellemøresbetændelse og bronkitis også er jeg også selv ramt nu.,
- så ja sidder bare her og orker ingen ting. manden på arbejde. uden at ringe og spørge hvordan man har det. nej nej HAR EMMA DET GODT ?  

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

vil også sige at sådan er det desværre ofte.

jeg har dog lært at med ælighed kommer man længst "så giv lyd" fortæl ham hvad du har brug for, han kan ikke læse tanker, og han ser ikke hvor pylret han selv er. fortæl ham at du synes han sku blive hjemme for at passe baby, så du har tid til at komme ovenpå igen.

hvis farmor skal komme, så skal hun gå en meget lang tur, gerne mens baby er vågen, og så aflevere en ren, træt og mæt baby til dig, så du kan sove videre bagefter, men baby tar sin lur. ellers så kontakt veninder, familie eller andre, og be om hjælp. de vil sikkert gerne hjælpe, men du bliver nød til at be om den først.

mange hilsner og god bedring

Lone

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

lulleh skriver:

heh kender der alt for godt. pt passer jeg min mands syge datter på 4 år som jeg altid skal passe når hun er syg. ca hver 3 uger er hun syg. , min søn på 6 måneder med mellemøresbetændelse og bronkitis også er jeg også selv ramt nu.,
- så ja sidder bare her og orker ingen ting. manden på arbejde. uden at ringe og spørge hvordan man har det. nej nej HAR EMMA DET GODT ?  

Arghhhh, det var så lige den kommentar han IKKE skulle komme med.

jeg ønsker dig rigtig god bedring, og håber for dig at det snart bliver bedre med jer alle 3.... og at du kan få lidt hjælp så du hurtigere kan komme ovenpå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.