Godmorgen Danmark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

mortilfreja

Diana... skriver:

Jeg sidder lige og ser godmorgen danmark. Og der kan en masse børn komme ind med noget af deres lege tøj som de ikke bruger mere, til børn der har mere brug for dem. 

Der er så en dreng der kommer ind med en masse legetøj men ud over det har han også været i BR og køber en masse biler og ponyer for sine EGNE LOMME PENGE fordi han synes det er synd er der nogen børn der ikke får julegaver. 

Hold op hvor må den mor være mega stolt af sin lille dreng som jeg vil skyde til 10 år ca. Hvor er det flot altså. 

Nåå jeg ville ikke noget med dette indlæg jeg synes bare det er så mega flot at en dreng i den alder selv tænker sådan  

Knus Diana der synes det dejligt at alle de børn gider hjælpe alle de børn der ikke får nogen julegaver. 

Ja jeg så det oz.. Bliver helt rørt over de børn.. Og specielt ham der for sine egne lommepenge havde købt legetøj.. Måtte lige fælde en tåre for hvor er det stort gjort af alle børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

oo

ja, det er stort at sådan en lille dreng kan tænke udover sig selv.

Men hvor er det noget svineri, at sådan en lille dreng SKAL tænke udover sig selv!!! Der burde være en regering og et samfund der sørgede for, at der IKKE er børn der mangler legetøj

Anmeld

14. december 2010

Low

Diana... skriver:

Ja det synes jeg bestemt det gør, i det hele taget at alle de børn vil give deres legetøj væk  

Ja det er sgu stort af dem 

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

Men hvor er det noget svineri, at sådan en lille dreng SKAL tænke udover sig selv!!! Der burde være en regering og et samfund der sørgede for, at der IKKE er børn der mangler legetøj

Helt enig, og jeg kan ikke lade vær med at tænke på hvordan nogen af børnene har det når de kommer hjem for der er altså også nogen små i mellem og børn er glade for deres leget tøj også selv om de ikke leget med det, så tror da at nogen af de små børn kunne blive lidt kede af det når de kommer hjem. 

Man ja du har helt ret. Jeg blev bare så rørt over at en dreng kan tænke sådan jeg synes virkelig det er stort af ham. 

Anmeld

14. december 2010

Low

Tjuhl skriver:

Det kan jeg faktisk godt give dig ret i! Så må vi håbe at nogle ser problemet med at en dreng med så stort et hjerte føler sig nødsaget til at bidrage til samfundet i så ung en alder... håbe de kan gøre noget ved det snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.