Godmorgen Danmark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Diana...

Jeg sidder lige og ser godmorgen danmark. Og der kan en masse børn komme ind med noget af deres lege tøj som de ikke bruger mere, til børn der har mere brug for dem. 

Der er så en dreng der kommer ind med en masse legetøj men ud over det har han også været i BR og køber en masse biler og ponyer for sine EGNE LOMME PENGE fordi han synes det er synd er der nogen børn der ikke får julegaver. 

Hold op hvor må den mor være mega stolt af sin lille dreng som jeg vil skyde til 10 år ca. Hvor er det flot altså. 

Nåå jeg ville ikke noget med dette indlæg jeg synes bare det er så mega flot at en dreng i den alder selv tænker sådan  

Knus Diana der synes det dejligt at alle de børn gider hjælpe alle de børn der ikke får nogen julegaver. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Low

Diana... skriver:

Jeg sidder lige og ser godmorgen danmark. Og der kan en masse børn komme ind med noget af deres lege tøj som de ikke bruger mere, til børn der har mere brug for dem. 

Der er så en dreng der kommer ind med en masse legetøj men ud over det har han også været i BR og køber en masse biler og ponyer for sine EGNE LOMME PENGE fordi han synes det er synd er der nogen børn der ikke får julegaver. 

Hold op hvor må den mor være mega stolt af sin lille dreng som jeg vil skyde til 10 år ca. Hvor er det flot altså. 

Nåå jeg ville ikke noget med dette indlæg jeg synes bare det er så mega flot at en dreng i den alder selv tænker sådan  

Knus Diana der synes det dejligt at alle de børn gider hjælpe alle de børn der ikke får nogen julegaver. 

Jeg kan godt følge dig. Det går lige i hjertet .

Anmeld

14. december 2010

Sofia24

Har jeg også lige set!

Han havde faktisk MEGET brugt legetøj med, så det er flot at han også synes at der skulle være noget nyt til børnene også

Anmeld

14. december 2010

mortilnoahogmelina

det var bare så FLOT af ham - jeg har lige set det os nemlig .

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Low skriver:

Jeg kan godt følge dig. Det går lige i hjertet .

Ja det synes jeg bestemt det gør, i det hele taget at alle de børn vil give deres legetøj væk  

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Sofia24 skriver:

Har jeg også lige set!

Han havde faktisk MEGET brugt legetøj med, så det er flot at han også synes at der skulle være noget nyt til børnene også

Ja han havde nemlig meget med. 

Anmeld

14. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg så det også....Blev også helt paf.... Tænkte: hvor er det vildt og flot af ham. Troede ikke der fandtes børn som ham, så hatten af for hans hjælpsomhed!!!

Anmeld

14. december 2010

Nattøs

Diana... skriver:

Ja synes også at det er lækkert at børn tænker på andre børn, vi har også snakket med min stedsøn, omkring at han skal huske at nyde de gaver, at han han skal tænke på de børn som ingen gaver for. Han fik et lille chok, da han hørte, at ikke alle børn får gaver

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg så det også....Blev også helt paf.... Tænkte: hvor er det vildt og flot af ham. Troede ikke der fandtes børn som ham, så hatten af for hans hjælpsomhed!!!

Nej nemlig det var også det der gjorde mig helt paf selv at komme i tanke om det, jeg synes det var så stort af ham 

Anmeld

14. december 2010

maria87

ja jeg sidder også og ser det det er super skønt at se at folk har medfølse i danmark alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.