Forkølede børn og svømmehal???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

SussieThyssen

CamillaSoefelt skriver:

Hey alle i skønne mødre.

Har lige et spørgsmål. Min søn er super forkølet og har i nat været ret påvirket af det og ikke sovet så godt. Vi skal så til babysvøm her idag kl 9.30, kan vi det eller er det dumt??

Hurtig hjælp søges !

Snotforkølede børn skal aldrig udsættes for nedkøling under nogen form...det skal man heller ikke som voksen.
Du risikerer det sætter sig til lungebetændelse.
Så bliv hjemme med den lille.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

signe.

CamillaSoefelt skriver:

Hey alle i skønne mødre.

Har lige et spørgsmål. Min søn er super forkølet og har i nat været ret påvirket af det og ikke sovet så godt. Vi skal så til babysvøm her idag kl 9.30, kan vi det eller er det dumt??

Hurtig hjælp søges !

meld afbud da der er jo er ret stor risiko for han kan smitte de andre.. jeg ville være ked af hvis nogle tog deres forkølede børn med hvis jeg var der.. og omvendt ville jeg heller ikke tage min søn med... også måske fordi det ikke er det han har allermest lyst til hvis han er syg

Anmeld

14. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville melde afbud, og blive hjemme i varmen med ham, især når han er forkølet, da det ikke kan undgås at de små ville komme til at fryse lidt når de er til babysvømning.

Anmeld

15. december 2010

CamillaSoefelt

Mor-til-Hasse skriver:

meld afbud da der er jo er ret stor risiko for han kan smitte de andre.. jeg ville være ked af hvis nogle tog deres forkølede børn med hvis jeg var der.. og omvendt ville jeg heller ikke tage min søn med... også måske fordi det ikke er det han har allermest lyst til hvis han er syg

Tak for svar - meldte afbud..

Anmeld

15. december 2010

CamillaSoefelt

SussieThyssen skriver:

Snotforkølede børn skal aldrig udsættes for nedkøling under nogen form...det skal man heller ikke som voksen.
Du risikerer det sætter sig til lungebetændelse.
Så bliv hjemme med den lille.

Kærligst
Sussie

Meldte også afbud.. Tak for hjælpen..

Anmeld

15. december 2010

CamillaSoefelt

Ni-ko-li-ne skriver:

Vores ørelæge, siger at det ikke gør en foreskel...

Oki... Tog nu ikke afsted.

Anmeld

15. december 2010

CamillaSoefelt

Tak til Jer alle for svar..

Anmeld

15. december 2010

CamillaSoefelt

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg ville melde afbud, og blive hjemme i varmen med ham, især når han er forkølet, da det ikke kan undgås at de små ville komme til at fryse lidt når de er til babysvømning.

Ja det rigtigt nok, meldte også afbud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.