Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville melde afbud.
Carina
Jeg ville personligt ikke tage afsted. Men jeg bliver også selv forkølet hver gang jeg har været i svømmehalen om det sommer eller vinter. Så jeg tænker sådan at hvis jeg tager afsted når man er forkølet bliver det kun være.
Men det jo ud for mig det er jo heldigvis langt fra alle der bliver forkølet bare ved at kikke på en svømmehal
CHD skriver: Jeg ville melde afbud. Carina
Diana... skriver: Jeg ville personligt ikke tage afsted. Men jeg bliver også selv forkølet hver gang jeg har været i svømmehalen om det sommer eller vinter. Så jeg tænker sådan at hvis jeg tager afsted når man er forkølet bliver det kun være. Men det jo ud for mig det er jo heldigvis langt fra alle der bliver forkølet bare ved at kikke på en svømmehal
Vi har gået meget til babysvømning. Jeg ville se på om barnet "bare" er forkølet eller om det også er lidt sløjt og træt. Hvis barnet kun er forkølet ville jeg tage afsted, men været ekstra opmærksom på ikke bliver koldt og måske ikke dykke barnet. Hvis det er lidt sløjt ville jeg blive hjemme.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Ni-ko-li-ne skriver:Jeg vi tænke på hvor vidt jeg selv ville have energi til svømmehal, hvis det var mig der var syg... Og det ville jeg absolut ikke have energi til
MarianneSonne skriver: Vi har gået meget til babysvømning. Jeg ville se på om barnet "bare" er forkølet eller om det også er lidt sløjt og træt. Hvis barnet kun er forkølet ville jeg tage afsted, men været ekstra opmærksom på ikke bliver koldt og måske ikke dykke barnet. Hvis det er lidt sløjt ville jeg blive hjemme. Marianne www.stjerneleg.dk
CamillaSoefelt skriver:Heller ikke mig. Men det fordi han om dagen er super frisk .. Man ved det jo selv når man er forkølet, så er det skide irriterende om natten når man skal sove. Hehe. Men jeg er mest bange for om det kan blive værre af og gå i svøm. Feks ørene tænker jeg;(?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128