Forkølede børn og svømmehal???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.423 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. december 2010

CamillaSoefelt

Hey alle i skønne mødre.

Har lige et spørgsmål. Min søn er super forkølet og har i nat været ret påvirket af det og ikke sovet så godt. Vi skal så til babysvøm her idag kl 9.30, kan vi det eller er det dumt??

Hurtig hjælp søges !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

CHD

Jeg ville melde afbud.

Carina

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Jeg ville personligt ikke tage afsted. Men jeg bliver også selv forkølet hver gang jeg har været i svømmehalen om det sommer eller vinter. Så jeg tænker sådan at hvis jeg tager afsted når man er forkølet bliver det kun være. 

Men det jo ud for mig det er jo heldigvis langt fra alle der bliver forkølet bare ved at kikke på en svømmehal 

Anmeld

14. december 2010

CamillaSoefelt

CHD skriver:

Jeg ville melde afbud.

Carina

Det tænker jeg også nemlig. Specielt fordi han skal vaccineres torsdag. Og der skal de jo være raske når det blir gjort ik?

Anmeld

14. december 2010

CamillaSoefelt

Diana... skriver:

Jeg ville personligt ikke tage afsted. Men jeg bliver også selv forkølet hver gang jeg har været i svømmehalen om det sommer eller vinter. Så jeg tænker sådan at hvis jeg tager afsted når man er forkølet bliver det kun være. 

Men det jo ud for mig det er jo heldigvis langt fra alle der bliver forkølet bare ved at kikke på en svømmehal 

Ok. Det er også min tanke og blive hjemme. Det er bare så øv. Men det vigtigste er jo at min lille mås ikke blir mere syg.

Anmeld

14. december 2010

Ni-ko-li-ne

Jeg vi tænke på hvor vidt jeg selv ville have energi til svømmehal, hvis det var mig der var syg... Og det ville jeg absolut ikke have energi til

Anmeld

14. december 2010

Mi

Vi har gået meget til babysvømning. Jeg ville se på om barnet "bare" er forkølet eller om det også er lidt sløjt og træt. Hvis barnet kun er forkølet ville jeg tage afsted, men været ekstra opmærksom på ikke bliver koldt og måske ikke dykke barnet. Hvis det er lidt sløjt ville jeg blive hjemme.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. december 2010

CamillaSoefelt

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg vi tænke på hvor vidt jeg selv ville have energi til svømmehal, hvis det var mig der var syg... Og det ville jeg absolut ikke have energi til

Heller ikke mig. Men det fordi han om dagen er super frisk .. Man ved det jo selv når man er forkølet, så er det skide irriterende om natten når man skal sove. Hehe. Men jeg er mest bange for om det kan blive værre af og gå i svøm. Feks ørene tænker jeg;(?

Anmeld

14. december 2010

CamillaSoefelt

MarianneSonne skriver:

Vi har gået meget til babysvømning. Jeg ville se på om barnet "bare" er forkølet eller om det også er lidt sløjt og træt. Hvis barnet kun er forkølet ville jeg tage afsted, men været ekstra opmærksom på ikke bliver koldt og måske ikke dykke barnet. Hvis det er lidt sløjt ville jeg blive hjemme.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Oki :-). Tak!

Anmeld

14. december 2010

Ni-ko-li-ne

CamillaSoefelt skriver:

Heller ikke mig. Men det fordi han om dagen er super frisk .. Man ved det jo selv når man er forkølet, så er det skide irriterende om natten når man skal sove. Hehe. Men jeg er mest bange for om det kan blive værre af og gå i svøm. Feks ørene tænker jeg;(?

Vores ørelæge, siger at det ikke gør en foreskel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.