nogen der kan anbefale en fantastisk godnatbog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

JustAnotherName

Du må en tur på biblioteet og låne nogle "godnat-bøger" ....så kan du helt gratis finde ud af, hvilke der hitter hos pigerne OG du kan holde ud, inden I køber den til evig eje ....eller ønsker Jer den i gave 

Vi har MAAAASSER af bøger. Virkelig mange.
Og vi læser bare op af den bog, som Bianca nu engang piller ud fra hylden. De er langt fra altid særligt putte-sove relaterede.

Celina får (endnu) kun en godnat-sang. Det er hun helt tilfreds med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Skouboe

https://www.gyldendals-boernebogklub.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=100&storeId=11151&catalogId=10001&club=BBK&productId=13367

måske?

Anmeld

14. december 2010

Ida.

Nu er pigerne ikke store nok til det endnu - men vi har lige fået det her:

http://lirumlarumleg.dk/product/B%F8rnespil/Godnat-sov-godt-spil-hyggespil-f%F8r-sengetid

i gave fra mine forældre, og det er et fantastisk sødt lille spil/leg/godnatritual...

Anmeld

14. december 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Nu er pigerne ikke store nok til det endnu - men vi har lige fået det her:

http://lirumlarumleg.dk/product/B%F8rnespil/Godnat-sov-godt-spil-hyggespil-f%F8r-sengetid

i gave fra mine forældre, og det er et fantastisk sødt lille spil/leg/godnatritual...

nej hvor ser den fin ud!! det er jo præcist sådan noget jeg søger ... mon ikke de ville kunne finde ud af det?

Anmeld

14. december 2010

Ida.

Milka skriver:

nej hvor ser den fin ud!! det er jo præcist sådan noget jeg søger ... mon ikke de ville kunne finde ud af det?

Det er noget med kort, der skal lægges i en bunke (man samler på kys, kildeture og godnatsange), når der kommer et bestemt kort, skal der trækkes nogle kort fra ens bunke af kys og kildeture - når pudekortet, dynekortet og bamsekortet er fundet er spillet slut og barnet får alle de kys, kildeture og godnatsange, det har tilbage i sin bunke...

Annika kan finde ud af det, men tror man skal være de der 3 år før det rigtig giver mening...

Anmeld

14. december 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det er derfor jeg er så ked af vores godnatbog er faldet helt fra hinanden, for den havde de fineste tegninger!

Vi har sådan en stor bog hvor der er 365 små ting i... en lille historie eller rim-ramser... ????

Anmeld

14. december 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Det er noget med kort, der skal lægges i en bunke (man samler på kys, kildeture og godnatsange), når der kommer et bestemt kort, skal der trækkes nogle kort fra ens bunke af kys og kildeture - når pudekortet, dynekortet og bamsekortet er fundet er spillet slut og barnet får alle de kys, kildeture og godnatsange, det har tilbage i sin bunke...

Annika kan finde ud af det, men tror man skal være de der 3 år før det rigtig giver mening...

aha, så det er et regulært spil. det venter vi med

Anmeld

14. december 2010

Milka

Rose <3 skriver:

Vi har sådan en stor bog hvor der er 365 små ting i... en lille historie eller rim-ramser... ????

hvad hedder den bog?

Anmeld

14. december 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

hvad hedder den bog?

Ehm øh et eller andet alla "365 godnat sange/historier"

Jeg kan lige se efter når jeg kommer hjem fra arbejde, og evt tage et billede af den?

Anmeld

14. december 2010

Ida.

Milka skriver:

aha, så det er et regulært spil. det venter vi med

Ja det er så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.