nogen der kan anbefale en fantastisk godnatbog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Milka

nu er tøsebørnene blevet så store at de ikke længere synes at bøger er noget man propper i munden og/eller smadrer fuldstændigt, nænej, bøger er blevet til noget man behandler ordentligt og læser

jeg har aldrig brugt bøger som del af putteritualet, men er så småt begyndt på det nu. med to blerumper plantet solidt i skødet på mig gennemgår vi hver aften vores godnatbog og der bliver snakket og grinet og bladret og peget. det er megahyggeligt!!

bogen hedder 'den store nat-nat bog' og sørgeligt nok er vores kopi faldet helt fra hinanden efter hårdhændet behandling. var ved at købe en ny men tænkte at der helt sikkert findes andre søde bøger derude.

hvad læser i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

anna-jonas

Sjovt, for Ida er også begyndt at vise interesse for bøger, og at blive læst og sunget for. Et hit herhjemme er Gurli gris, Noddy og en lille bog med billeder af forskellige ansigter med forskellige sindstemninger. Hun sidder virkelig og følger med. Nogle gange kommer hun rumpende hen med sangbogen " de små synger" og siger "dyng" eller " Dango" ( som i tango-kat).

Knus Mette

Anmeld

13. december 2010

Milka

anna-jonas skriver:

Sjovt, for Ida er også begyndt at vise interesse for bøger, og at blive læst og sunget for. Et hit herhjemme er Gurli gris, Noddy og en lille bog med billeder af forskellige ansigter med forskellige sindstemninger. Hun sidder virkelig og følger med. Nogle gange kommer hun rumpende hen med sangbogen " de små synger" og siger "dyng" eller " Dango" ( som i tango-kat).

Knus Mette

hmm ... jeg tror jeg tænker på en bog der handler om at man skal sove, og som kun bliver hevet frem ved sengetid.

vi har også en med forskellige ansigter, den synes de er vældig morsom

Anmeld

13. december 2010

anna-jonas

Milka skriver:

hmm ... jeg tror jeg tænker på en bog der handler om at man skal sove, og som kun bliver hevet frem ved sengetid.

vi har også en med forskellige ansigter, den synes de er vældig morsom

Der er "godnat siger Anna og Lotte", "Bamses store godnatbog" og "Bjørnen bjørn siger godnat".

Anmeld

13. december 2010

Milka

anna-jonas skriver:

Der er "godnat siger Anna og Lotte", "Bamses store godnatbog" og "Bjørnen bjørn siger godnat".

synes ikke der noget så uæstetisk som anna og lotte og bamse og kylling og kaj og andrea! altså hvor er det bare grimt at se på!! har haft 'bamses store godnatbog' hjemme fra biblioteket og jeg syntes den var åndssvag og fordummende!

... men pigerne var vilde med den, så måske jeg skulle holde min kæft?

undskyld, kære søde mette, at mine følelser omkring de ovennævnte figurer lige skulle gå ud over dig, jeg måtte bare ud med det!!

Anmeld

13. december 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

synes ikke der noget så uæstetisk som anna og lotte og bamse og kylling og kaj og andrea! altså hvor er det bare grimt at se på!! har haft 'bamses store godnatbog' hjemme fra biblioteket og jeg syntes den var åndssvag og fordummende!

undskyld, kære søde mette, at mine følelser omkring de ovennævnte figurer lige skulle gå ud over dig, jeg måtte bare ud med det!!

hi hi... pas på Nikoline ikke kommer og skælder dig ud...

Bamme (bamse), Kaj og drea.... uh hun elsker dem!!!!

Anmeld

13. december 2010

anna-jonas

Milka skriver:

Teletubbies er da de værste...............men ungerne elsker dem, så det er bare med at holde kæft og "LÆSE HØJT".................." Fy, bab, bab lille Ælling............Tihvertifald!!".

Anmeld

13. december 2010

Milka

hi hi... pas på Nikoline ikke kommer og skælder dig ud...

Bamme (bamse), Kaj og drea.... uh hun elsker dem!!!!

pigerne elsker det også.. de har lige fået kaj og andrea sengetøj (tak jules!) og gik helt bananas da de så det

Anmeld

13. december 2010

Milka

anna-jonas skriver:

Teletubbies er da de værste...............men ungerne elsker dem, så det er bare med at holde kæft og "LÆSE HØJT".................." Fy, bab, bab lille Ælling............Tihvertifald!!".

det er derfor jeg er så ked af vores godnatbog er faldet helt fra hinanden, for den havde de fineste tegninger!

Anmeld

13. december 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

pigerne elsker det også.. de har lige fået kaj og andrea sengetøj (tak jules!) og gik helt bananas da de så det

Hvilken fest:0) i fødselsdagsgave, fik Nikoline en dvd boks med 6 bamse dvd' ere!! Og så synes morfar da lige at hun måtte have den med Kaj og Andrea også!! Nå men, det er bedre end teletubbies!Her hjemme ha vi så også sådan een Yousee digital boks, som kan optage... Og favoritterne er nu altså Sesamgade med Elmo og postmand Per... Og sjovt nok, Peter Plys og hafferlaffen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.