Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fisenberg skriver: Waow hvor er hun dejlig tillykke med hende sjovt faktisk for min pige blev et år den 10/12
Waow hvor er hun dejlig
tillykke med hende
sjovt faktisk for min pige blev et år den 10/12
tillykke med din pige også. så er da kun lige 1 dag til forskel. :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Stort tillykke med hende søde. Altså hun ER nu engang en af de smukkeste piger hold op altså de øjne og det hår jamen hun er intet mindre end en skønhed
Stort tillykke med hende søde.
Altså hun ER nu engang en af de smukkeste piger hold op altså de øjne og det hår jamen hun er intet mindre end en skønhed
tusind tak.
det kan jo være din datter kommer og vælter hende af pinden
tak for alle jeres tillykker. det varmer meget
mor-til-vanessa skriver: tusind tak. det kan jo være din datter kommer og vælter hende af pinden
Selvfølgelig gør hun det ha ha, det skal man vel synes om ens egen datter ikk ha ha. Ej hun er virkelig smuk det er hun sgu dejlig pige
Diana... skriver: Selvfølgelig gør hun det ha ha, det skal man vel synes om ens egen datter ikk ha ha. Ej hun er virkelig smuk det er hun sgu dejlig pige
jo jeg tror altid man vil have det sådan. ens egne børn er bare de bedste ;-)
Sikke en lækker pige - tillykke med hende
Hun er simpelthen noget af det smukkeste jeg nogensinde har set
Tillykke med hendes 1 år
Lisbeth85 skriver: Sikke en lækker pige - tillykke med hende
tusind tak
jannebjerre skriver: Hun er simpelthen noget af det smukkeste jeg nogensinde har set Tillykke med hendes 1 år
tusind tak synes også selv hun er en lille lækker en
Tillykke med hende!!!!!!!!!!
Skriver det hver gang, så lyder snart som en papegøje. Men hun er altså bare det kønneste/smukkeste barn længe set. Hun går lige i hjertet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128