vanessa 1 år. hurra hurra hurra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

millesofie

Waow hvor er hun dejlig

tillykke med hende

sjovt faktisk for min pige blev et år den 10/12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Magsen

guuuud, hvor er hun SMUK ! er viild med hendes mørke hud og vildt flotte øjne !! 

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Stort tillykke med hende søde. 

Altså hun ER nu engang en af de smukkeste piger hold op altså de øjne og det hår jamen hun er intet mindre end en skønhed 

Anmeld

14. december 2010

TbCp

Stort tillykke med din smukke pige!

Anmeld

14. december 2010

Malene84

mor-til-vanessa skriver:

så er nessa blevet 1 år i lørdags den 11.12.

ihh hvor jeg synes tiden er gået hurtigt. nu har man jo slet ikke en lille baby mere, men en stor pige.

gad vide hvornår de kommer i selvstændigheds alderen/ trods alderen?? for synes godt nok allerede nu hun prøver grænser af.

i lørdags var vi nede ved mormor og bedstefar og spise morgen mad og så skulle vi hente min veninde ( tante sif ) som kom over fra kbh for at holde fødselsdagsfest. derefter tog vi til juletræsfest med hele familien.

om søndagen skulle vi holde fødselsdag for hele familien i horsens og den fra kbh som også kom over. vi havde en rigtig hyggelig morgen, hvor jeg skulle bage kagen færdig. ( min første kage med mmf, som smagte rigtig godt og også blev ok flot ) vanessa sov kun fra kl 12-13 og da min far og farmor var kommet blev vanessa rigtig sur og ked, så hun græd faktisk hele dagen fra 13 til om aftenen. det var lidt stres. der var intet der hjalp. måtte droppe at lave aftenens mad, så det endte med vi bestilte pizza. vanessa gad kun være ved hendes mor og puttede lidt indimellem. havde lavet en lille kage med hindbær med den fik hun slet ikke. 

om aftenen havde nessa lidt feber 37,9 og hun savler meget så tror der er en tand på vej. hun har også sovet lidt uroligt de sidste par dage.

men i det hele har det været en god fødselsdag og hun har fået en MASSE gode gaver og en flot pakke med gaver fra familien i usa også.

tillykke med den store prinsesse - hold da op - 1 år!! shit tiden flyver. Hvor er hun altså bedårende at se på. elsker hendes hår. hehe.

Anmeld

14. december 2010

MorTilGustav

STORT tillykke med din smukke pige    

Anmeld

14. december 2010

Sakris

mor-til-vanessa skriver:

så er nessa blevet 1 år i lørdags den 11.12.

ihh hvor jeg synes tiden er gået hurtigt. nu har man jo slet ikke en lille baby mere, men en stor pige.

gad vide hvornår de kommer i selvstændigheds alderen/ trods alderen?? for synes godt nok allerede nu hun prøver grænser af.

i lørdags var vi nede ved mormor og bedstefar og spise morgen mad og så skulle vi hente min veninde ( tante sif ) som kom over fra kbh for at holde fødselsdagsfest. derefter tog vi til juletræsfest med hele familien.

om søndagen skulle vi holde fødselsdag for hele familien i horsens og den fra kbh som også kom over. vi havde en rigtig hyggelig morgen, hvor jeg skulle bage kagen færdig. ( min første kage med mmf, som smagte rigtig godt og også blev ok flot ) vanessa sov kun fra kl 12-13 og da min far og farmor var kommet blev vanessa rigtig sur og ked, så hun græd faktisk hele dagen fra 13 til om aftenen. det var lidt stres. der var intet der hjalp. måtte droppe at lave aftenens mad, så det endte med vi bestilte pizza. vanessa gad kun være ved hendes mor og puttede lidt indimellem. havde lavet en lille kage med hindbær med den fik hun slet ikke. 

om aftenen havde nessa lidt feber 37,9 og hun savler meget så tror der er en tand på vej. hun har også sovet lidt uroligt de sidste par dage.

men i det hele har det været en god fødselsdag og hun har fået en MASSE gode gaver og en flot pakke med gaver fra familien i usa også.

Hun er bare SÅ lækker..... Tillykke med hende

Anmeld

14. december 2010

mor-til-vanessa

maria_wt skriver:

Hvor er det bare en dejlig pige du har.... LOVE THE HAIR 

Og alle de dejlige billeder.. Hun elskede vist sin gave hva!!!!

ja den var hun glad for. hun synes det er lidt sjovt at sætte dukkerne ind i huset, så det var da heldigt nok

Anmeld

14. december 2010

mor-til-vanessa

BinaMor skriver:

wow jeg glæder mig til at se hende som voksen. i dk´s næste topmodel el. lign.

tillykke med pigen

det var pænt skrevet :-)

man kan jo håbe, men hun skal jo også selv ville

Anmeld

14. december 2010

mor-til-vanessa

Sofia skriver:

Sikke en smuk pige, hun bliver kun smukkere jo ældre hun bliver, synes jeg. Og din kage er da så flot, den kan du godt være stolt af

jo tak. jeg synes også den blev god og smagte godt. så det kunne godt gå hen og blive en hobby.

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.