Kan det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Magsen

Ja, men det kan jo godt være god kvalitet selvom det ikke er opstillet

nu ser kvaliteten lidt bedre ud

tillod lige mig selv at redigere dit billede, sådan kan jeg godt lide det :b men det jo smag og behag ik? (har kun brugt ca 2 min på det, og så havde jeg også fjernet uret og måske noget andet også hehe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Magsen

Nalle skriver:

Har prøvet og fjerne det på computeren, men det kan jeg sku ikke finde ud af :b

det kan jeg godt prøve at gøre for dig, når jeg lige har tid til det

Anmeld

14. december 2010

Nalle

Maggieh skriver:

tillod lige mig selv at redigere dit billede, sådan kan jeg godt lide det :b men det jo smag og behag ik? (har kun brugt ca 2 min på det, og så havde jeg også fjernet uret og måske noget andet også hehe)

Tusind tak

Anmeld

14. december 2010

sarahb

jeg ville lave det sort hvid og få slettet baggrunden så der ikke er det der bag ved jer, så synes jeg det fungerer super godt

hvor er i en skøn familie.

Anmeld

14. december 2010

Nalle

sarahb skriver:

jeg ville lave det sort hvid og få slettet baggrunden så der ikke er det der bag ved jer, så synes jeg det fungerer super godt

hvor er i en skøn familie.

Mange tak

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Maggieh skriver:

Jeg overvejede også at spørge hende om jeg skulle se lidt på kvaliteten for hende i forhold til kontrast osv. Men det ser jo ikke ud til at hun ønsker det
- Men ja, det ser meget bedre ud kvalitetsmæssigt. Det er dog lidt synd at børnene er en smule uskarpe, men hvis det er sådan hun ønsker det, så er det jo helt fint. (: 

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Nalle skriver:

Det går jeg ikke så højt op i

Så er det jo et fint billede. Du bad jo også blot om vores mening til om det kan bruges, og der vil jeg jo mene at det ville blive endnu bedre hvis det blev arbejdet lidt med  

Anmeld

14. december 2010

Nalle

Dinna88 skriver:

Så er det jo et fint billede. Du bad jo også blot om vores mening til om det kan bruges, og der vil jeg jo mene at det ville blive endnu bedre hvis det blev arbejdet lidt med  

Gider ikke bruge flere timer på at " tvinge " mine børn til at smile
Da victoria hader kameraet for tiden :b

Så er det er som det er, hehe.

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Nalle skriver:

Gider ikke bruge flere timer på at " tvinge " mine børn til at smile
Da victoria hader kameraet for tiden :b

Så er det er som det er, hehe.

Jamen, jeg siger altså intet om jeres opstilling, eller noget. Eller jo det gjorde jeg faktisk, men det var positivt det jeg skrev.

Jeg skrev fra en fotografs syn, og det handler jo så om det tekniske ang. billedet

Anmeld

14. december 2010

Nalle

Dinna88 skriver:

Jamen, jeg siger altså intet om jeres opstilling, eller noget. Eller jo det gjorde jeg faktisk, men det var positivt det jeg skrev.

Jeg skrev fra en fotografs syn, og det handler jo så om det tekniske ang. billedet

Okay

Men jeg er heller ikke fotograf, så hvad ved jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.