Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er et rigtig sødt billede men jeg får total lyst til at redigere det og lave det fotografagtigt hihi men det fordi jeg eeelsker fotograf billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JA DA det er da bare et super dejligt billed.
Maggieh skriver: det er et rigtig sødt billede men jeg får total lyst til at redigere det og lave det fotografagtigt hihi men det fordi jeg eeelsker fotograf billeder
Hvordan ville du gøre det smukke?
Diana... skriver: JA DA det er da bare et super dejligt billed.
Tusind tak
Rigtig godt billede af jer 4. Men det ur i toppen af pigens hoved forstyrrer mig meget - det ville jeg nok få fjernet... På den anden side så er det måske mere naturligt på denne måde??
Camillago skriver: Rigtig godt billede af jer 4. Men det ur i toppen af pigens hoved forstyrrer mig meget - det ville jeg nok få fjernet... På den anden side så er det måske mere naturligt på denne måde??
Det er med vijle uret er der.
Ville vi have perfekte billeder, var vi gået til en fotograf
Nalle skriver: Vi ville netop ikke have et "opstillet" billed hvis du forstår, vi ville gerne have det var lidt personligt
Vi ville netop ikke have et "opstillet" billed hvis du forstår, vi ville gerne have det var lidt personligt
Ja, men det kan jo godt være god kvalitet selvom det ikke er opstillet
jeg ved det ikke helt, bare lege lidt med det :i hehe
og evt fjerne uret bage jeres hoveder, men det jo meningen den skal være der hehe :b
Maggieh skriver: jeg ved det ikke helt, bare lege lidt med det :i hehe og evt fjerne uret bage jeres hoveder, men det jo meningen den skal være der hehe :b
Har prøvet og fjerne det på computeren, men det kan jeg sku ikke finde ud af :b
Dinna88 skriver: Ja, men det kan jo godt være god kvalitet selvom det ikke er opstillet
Det går jeg ikke så højt op i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128