Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kan jeg sørme da godt forstå du er ked af, jeg ønsker dig held og lykke med graviditeten og håber det kommer til at gå godt. Det er rigtig træls du skal stikke dig - men når bare det hjælper, så er det forhåbentlig til at udholde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Du får lige et stort knus.Godt at der er hånd om det, så skulle det gerne lysne forude.Vedr. bækkenløsning, så få en henvisning til fys og få de øvelser der gives der, samt den træning der følger med.Kan godt forstå din angst for at miste...har selv været igennem det et utal af gange, men kan der bare komme en eller to dejlige troldunger ud af det, så er det, det hele værd.KærligstSussie
Du får lige et stort knus.Godt at der er hånd om det, så skulle det gerne lysne forude.Vedr. bækkenløsning, så få en henvisning til fys og få de øvelser der gives der, samt den træning der følger med.Kan godt forstå din angst for at miste...har selv været igennem det et utal af gange, men kan der bare komme en eller to dejlige troldunger ud af det, så er det, det hele værd.KærligstSussie
Mange tak
Jeg går til fys 1 gang om ugen og det hjælper en del
Sofia skriver: Det kan jeg sørme da godt forstå du er ked af, jeg ønsker dig held og lykke med graviditeten og håber det kommer til at gå godt. Det er rigtig træls du skal stikke dig - men når bare det hjælper, så er det forhåbentlig til at udholde.
Ja det har du ret i. Man kan alt når det gælder sit barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128