Mormilla skriver:
Ved ikke lige hvor jeg skal sætte den.
Men har mistet mange gange så har været nervøs for at det skulle ske iogen. Men er nu så langt at jeg ikke tænker så meget over det mere... Men har så fået bækken løsning i uge 11 som har gjort meget ondt og gjort så jeg ikke kan arbejde 
Har så været inde og snakke med nogen læger fordi min søn var meget lille da han kom til verden ved AKS ( var 44cm og vejede 1740g i uge 37 ) og så havde jeg heller ikke så meget foster vand. Da de fik kigget på moderkagen var der en hård klump som de ikke vidst hvor kom fra. Ved en fejl kommer de til at smide den ud
Men nu har de fundet ud af at jeg har let ved at få blodpropper så nu skal jeg stikke mig selv i maven resten af graviditeten
De tror at grunden til det med min søn og at jeg har mistet 5 gange er pga jeg får blodpropper i moderkagen 
Har været glad og ked af det hele dagen. Græder fordi jeg er glad og ked af det. Synes det er dejligt at de har fundet ud hvorfor vi har været alt dette igennem. Men er ked af det fordi jeg har problemer med blodpropper!!!
Jeg kan virig godt forstå dig . Det må os være enormt hårdt .
Min brors kæreste har en form for en sygdom , som gør at hun udvikler blodpropper i sin moderkage når hun er gravid
- hun har desværre måtte føde et ødfødt barn og mistet en før uge 12 
Hun er blevet undersøgt så meget nu , og de har fundet frem til at hun skal tage noget specielt medicin før hun planlægger og blive gravid og så hele graviditeten igennem for at det ik skal ske igen .
men hold kæft hvor jeg føler med dig , og jeg håber så meget at din graviditet forløber planmæssigt hele vejen igennm og i får et sundt og rask barn .
Men tænk på guskelov at de har fundet grunden med din søn og kan hjælpe dig nu .
jeg lider desværre selv af bækkenløsning og har gået hjemme i snart 5 måneder
- jeg håber ik dit bliver så slemt som mit , men mit bedste råd er at søger for at gå en tur hver dag så længe du nu kan , det har hjulpet mig en del , men det er abselout ikk sjovt nu .
Anmeld