Hårdt at være gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Mormilla

Ved ikke lige hvor jeg skal sætte den.

Men har mistet mange gange så har været nervøs for at det skulle ske iogen. Men er nu så langt at jeg ikke tænker så meget over det mere... Men har så fået bækken løsning i uge 11 som har gjort meget ondt og gjort så jeg ikke kan arbejde

Har så været inde og snakke med nogen læger fordi min søn var meget lille da han kom til verden ved AKS ( var 44cm og vejede 1740g i uge 37 ) og så havde jeg heller ikke så meget foster vand. Da de fik kigget på moderkagen var der en hård klump som de ikke vidst hvor kom fra. Ved en fejl kommer de til at smide den ud Men nu har de fundet ud af at jeg har let ved at få blodpropper så nu skal jeg stikke mig selv i maven resten af graviditeten De tror at grunden til det med min søn og at jeg har mistet 5 gange er pga jeg får blodpropper i moderkagen

Har været glad og ked af det hele dagen. Græder fordi jeg er glad og ked af det. Synes det er dejligt at de har fundet ud hvorfor vi har været alt dette igennem. Men er ked af det fordi jeg har problemer med blodpropper!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

birthee

Jeg kan godt forstå dine følelser omkring det!! Jeg har ikke selv prøvet at miste, men har nogle gode vennepar der har prøvet det, og ved hvordan de har haft det... Med hensyn til blodpropperne i moderkagen, så er det da dejligt at de har fundet ud af hvad det er... Og hvad der kan køres for at det ikke sker...

Stort knus til dig!!!

Knus Birthe

Anmeld

13. december 2010

Mormilla

birthee skriver:

Jeg kan godt forstå dine følelser omkring det!! Jeg har ikke selv prøvet at miste, men har nogle gode vennepar der har prøvet det, og ved hvordan de har haft det... Med hensyn til blodpropperne i moderkagen, så er det da dejligt at de har fundet ud af hvad det er... Og hvad der kan køres for at det ikke sker...

Stort knus til dig!!!

Knus Birthe

Det er jeg os super glad for!!! Synes bare lige nu at det er alt for mwgwt. Men skal der ud igen i morgen så jeg kan snakke med dem om hvad der skal ske...

Anmeld

13. december 2010

FruEllingsen

Mormilla skriver:

Men har mistet mange gange så har været nervøs for at det skulle ske iogen. Men er nu så langt at jeg ikke tænker så meget over det mere... Men har så fået bækken løsning i uge 11 som har gjort meget ondt og gjort så jeg ikke kan arbejde

Har så været inde og snakke med nogen læger fordi min søn var meget lille da han kom til verden ved AKS ( var 44cm og vejede 1740g i uge 37 ) og så havde jeg heller ikke så meget foster vand. Da de fik kigget på moderkagen var der en hård klump som de ikke vidst hvor kom fra. Ved en fejl kommer de til at smide den ud Men nu har de fundet ud af at jeg har let ved at få blodpropper så nu skal jeg stikke mig selv i maven resten af graviditeten De tror at grunden til det med min søn og at jeg har mistet 5 gange er pga jeg får blodpropper i moderkagen

Har været glad og ked af det hele dagen. Græder fordi jeg er glad og ked af det. Synes det er dejligt at de har fundet ud hvorfor vi har været alt dette igennem. Men er ked af det fordi jeg har problemer med blodpropper!!!

Du får lige et STORT kram her fra

Kan godt forstå at du går rundt med blandede følelser, men det er  godt at de har fundet ud af hvad der er galt.

Håber resten af graviditeten forløber godt

Anmeld

13. december 2010

Mormilla

Drømmer skriver:

Du får lige et STORT kram her fra

Kan godt forstå at du går rundt med blandede følelser, men det er  godt at de har fundet ud af hvad der er galt.

Håber resten af graviditeten forløber godt

Mange tak

Anmeld

13. december 2010

mortilnoahogmelina

Mormilla skriver:

Jeg kan virig godt forstå dig . Det må os være enormt hårdt .

Min brors kæreste har en form for en sygdom , som gør at hun udvikler blodpropper i sin moderkage når hun er gravid - hun har desværre måtte føde et ødfødt barn og mistet en før uge 12

Hun er blevet undersøgt så meget nu , og de har fundet frem til at hun skal tage noget specielt medicin før hun planlægger og blive gravid og så hele graviditeten igennem for at det ik skal ske igen .

men hold kæft hvor jeg føler med dig , og jeg håber så meget at din graviditet forløber planmæssigt hele vejen igennm og i får et sundt og rask barn .

Men tænk på guskelov at de har fundet grunden med din søn og kan hjælpe dig nu .

jeg lider desværre selv af bækkenløsning og har gået hjemme i snart 5 måneder - jeg håber ik dit bliver så slemt som mit , men mit bedste råd er at søger for at gå en tur hver dag så længe du nu kan , det har hjulpet mig en del , men det er abselout ikk sjovt nu .

Anmeld

13. december 2010

Muffinmus

min kusine har stukket sig i maven gennem 2 graviditeter også oga blodet åbenbart. Og de gik fint, før det mistede hun desværre sin datter i 5 måned. DEt var inden de fandt ud af der var noget galt.

Så er sikker på det nok skal gå godt og du skal nok overleve det selv om det er nogle lidt sure mdr.

Anmeld

14. december 2010

Mormilla

MariaE skriver:

min kusine har stukket sig i maven gennem 2 graviditeter også oga blodet åbenbart. Og de gik fint, før det mistede hun desværre sin datter i 5 måned. DEt var inden de fandt ud af der var noget galt.

Så er sikker på det nok skal gå godt og du skal nok overleve det selv om det er nogle lidt sure mdr.

Mange tak

Anmeld

14. december 2010

maria87

du har den samme termin som min storesøster Og hun har oss en masse vand i kroppen..

håber du får det bedre snart

Anmeld

14. december 2010

SussieThyssen

Mormilla skriver:

Du får lige et stort knus.
Godt at der er hånd om det, så skulle det gerne lysne forude.
Vedr. bækkenløsning, så få en henvisning til fys og få de øvelser der gives der, samt den træning der følger med.
Kan godt forstå din angst for at miste...har selv været igennem det et utal af gange, men kan der bare komme en eller to dejlige troldunger ud af det, så er det, det hele værd.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.