Hjælp mig piger.
De sidste 6 uge har min datter sovet elendigt om natten. Det startede efter hun var syg en uge hvor hun selvfølgelig vågnede for væske, men hun kan bare ikke stoppe igen nu. Jeg tog to dage hvor jeg nægtede hende mad, og det er hun heller ikke interesseret i mere, nu vågner hun bare og pyldre. Når hun bliver lagt til natten, cirka 19.30, vågner hun 30 min, efter og jeg aner ikke hvorfor. Det har hun aldrig gjort før.
De sidste 2 uger har hun også nægtet mad. På en god dag kan vi få 1dl grød i hende og måske 200 ML MME, hun er 8 måneder så det er absolut ikke nok til et helt døgn. Vi forsøger ALT. Hun får selv lov, vi prøver. Vi laver grød, mos, det mad vi spiser, rugbrød, øllebrød, frugt, kiks. Hun gider godt spise lidt hvis hun selv må gnaske det, men kun frugt, og det giver hende jo bare ikke energi.
Hun er lille i forvejen, er kun lige på vej mod 7 kg, så hun har virkelig brug for mad.
I nat vågnede hun hver time og var vågen 15 min., fra kl. 24-7.10, hvor hun stod op. Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind. Hun er konstant små sur og vil ikke rigtigt noget.
Er der nogen som har et bud på hvornår hun opføre sig sådan? Hjælp, jeg er virkelig frustreret over situationen lige nu!
Mette
Anmeld