Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aprilmor11 skriver: Jamen syns at det er en fair pris for alle de ting, Men ser lige når jeg får løn , ved ikke hvad jeg får udbetalt nemlig da jeg begyndte på sygedagpenge for 2 måneder siden og begge gange har været forskelligt beløb Så er det okay hvis jeg skriver hvad jeg kan undværre samme dag pengene går ind
Jamen syns at det er en fair pris for alle de ting, Men ser lige når jeg får løn , ved ikke hvad jeg får udbetalt nemlig da jeg begyndte på sygedagpenge for 2 måneder siden og begge gange har været forskelligt beløb Så er det okay hvis jeg skriver hvad jeg kan undværre samme dag pengene går ind
Helt okay
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jannebjerre skriver: Helt okay
Super , tak
Aprilmor11 skriver: Jamen hvis du har en skal jeg da nnok tag ham til mig
Jamen hvis du har en skal jeg da nnok tag ham til mig
hehe har ingen nyfødte her endnu, men kommer til marts, men vi ved ikke hvad det bliver, tror ikke du skal regne med vi vil af med ham/hende
Jeg har drengetøj enkelte ting str. 50, eller str. 56 og 62.. 5 kr. pr. del, + porto self. Kan sende dig billeder hvis du vil have det?
Bromberg skriver: Jeg har drengetøj enkelte ting str. 50, eller str. 56 og 62.. 5 kr. pr. del, + porto self. Kan sende dig billeder hvis du vil have det?
Jah, tak det må du meget gerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128