Nyfødt drengetøj søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Aprilmor11

Maja84 skriver:

haha jeg læste det som nyfødt dreng søges

Har ikke noget tøj til nyfødte, ud over det vi har købt til vores kommende bebs

Jamen hvis du har en skal jeg da nnok tag ham til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

bullerbassen

Aprilmor11 skriver:

Jah tak .. Zappii89@hotmail.com  Kunne jeg få dig til at skrive når du har sendt billeder

Billeder sendt afsted

Anmeld

13. december 2010

jannebjerre

Aprilmor11 skriver:

Har du evt. billeder .. Bare af noget a det, så jeg kan se nogenlunde hvad det er for noget

Har sendt til mail med billeder

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

jannebjerre skriver:

Har en hel pakke med alt ti den nyfødte for 500kr

Det ser rigtig fin ud .. Er lige nød til at se på bugetten da, jeg står og skal flytte og er alene om det hele så det koster jo alt sammen uden pengemæssigt hjælp Men skriver lige når lønnen er gået ind, kram

Anmeld

13. december 2010

jannebjerre

Aprilmor11 skriver:

Det ser rigtig fin ud .. Er lige nød til at se på bugetten da, jeg står og skal flytte og er alene om det hele så det koster jo alt sammen uden pengemæssigt hjælp Men skriver lige når lønnen er gået ind, kram

Hvad har du råd til at give?? er da til at handle med der er alt og også en flyverdragt..

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

bullerbassen skriver:

Har også en lille smule - kan maile billeder til dig, hvis du skriver din mail adresse

Den hvide hue har jeg rigtig forelsket mig i .. Men føler at det er meget lidt at bruge tid på at sende for dig ? , hvis du ikke bor i Horsens eller Kolding .. Ville godt betale for at få det sendt selvom at det ikke er mere, men det er op til dig ?

Anmeld

13. december 2010

bullerbassen

Aprilmor11 skriver:

Den hvide hue har jeg rigtig forelsket mig i .. Men føler at det er meget lidt at bruge tid på at sende for dig ? , hvis du ikke bor i Horsens eller Kolding .. Ville godt betale for at få det sendt selvom at det ikke er mere, men det er op til dig ?

Hej

Ingen problem for mig skal alligevel på post huset flere gange om ugen - så den kommer bare med i stakken

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

jannebjerre skriver:

Hvad har du råd til at give?? er da til at handle med der er alt og også en flyverdragt..

Jamen syns at det er en fair pris for alle de ting, Men ser lige når jeg får løn , ved ikke hvad jeg får udbetalt nemlig da jeg begyndte på sygedagpenge for 2 måneder siden og begge gange har været forskelligt beløb Så er det okay hvis jeg skriver hvad jeg kan undværre samme dag pengene går ind

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

bullerbassen skriver:

Hej

Ingen problem for mig skal alligevel på post huset flere gange om ugen - så den kommer bare med i stakken

Dejligt, det bliver vel ikke mere en 30 kr, eller sådan noget med forsendelse ? Og er det okay at det først bliver når lønnen går ind ?

Anmeld

13. december 2010

bullerbassen

Dejligt, det bliver vel ikke mere en 30 kr, eller sådan noget med forsendelse ? Og er det okay at det først bliver når lønnen går ind ?

nej nej slet ikke så meget den kan sendes for 6,5

Ja gemmer den bare til dig , så skriver du når pengene er overført, så sender jeg pakken. Kan du ikke skrive en PB med adressen så gør jeg den klar. Og sender konto nummer retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.