Jeg kan ikke skjule min glæde ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

TTM

PernilleB skriver:

Er i så klar med alle babyting..?? jeg lavede mit datters værelse klar allerede fra starten.. så har pakket hendes værelse 2 gange.. ma har rigtig meget ro i sjælen når alt er på plads.... oss så man har ro til at føde, ro i sjælen til a give barnet alt...

Ja, eller næsten

Mangler kun barnevognen, så er vi klar med alt; ligefra seng til tøj det 0-1-1½ års alderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

PernilleB

ProjektBaby nu med håb skriver:

Ja, eller næsten

Mangler kun barnevognen, så er vi klar med alt; ligefra seng til tøj det 0-1-1½ års alderen

samme her, da jeg ventede anja.. er det jeres første..??

Anmeld

13. december 2010

twinny

Mange gange tillykke...

Anmeld

13. december 2010

Mary

Stort tillykke - det er bare dejligt når det hele pludselig flasker sig.

Glædelig jul til jer  og tillykke med huset 

Anmeld

13. december 2010

Zafir

tillykke!!!!!!!

Anmeld

13. december 2010

TTM

PernilleB skriver:

samme her, da jeg ventede anja.. er det jeres første..??

Vores første, men jeg er velsignet med en datter fra tidligere, så har jo en masse som bliver arvet Bare ikke de lyserøde ting

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

Vores første, men jeg er velsignet med en datter fra tidligere, så har jo en masse som bliver arvet Bare ikke de lyserøde ting

Jeg lovede osse min kæreste ikk alt skal være lyserød, for sæt nu det blev en dreng... så vi har mixet farver, men dog stadig kun så man kan se det er en pige.. hendes værelse er lilla... hjemme blandet farve og er ret stolt..

Anmeld

13. december 2010

TTM

PernilleB skriver:

Jeg lovede osse min kæreste ikk alt skal være lyserød, for sæt nu det blev en dreng... så vi har mixet farver, men dog stadig kun så man kan se det er en pige.. hendes værelse er lilla... hjemme blandet farve og er ret stolt..

Nu ved vi det bliver en dreng, og da jeg ikke selv er den udpræget pige-PIGE så har min datter også gået i drenge-tøj, nat-dragter med unisex-motiv på osv. Plus vi arver en masse tøj fra bl.a. familie som også har små drenge

Sejt du selv blanede farverne, det skal jeg slet ikke prøve på, så bliver de bare grå-grumsede

Vi har valgt og male i en ikke hvid men stadig neutral farve, så kan han altid få en masse drenge billeder op istedet....

(Det gjorde vi med min datter, og det fungerede meget bedre...

Anmeld

13. december 2010

LotteN

Det var da en super god juleønske der lige gik i opfyldelse der . stort tillykke meddet nye hus

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

Nu ved vi det bliver en dreng, og da jeg ikke selv er den udpræget pige-PIGE så har min datter også gået i drenge-tøj, nat-dragter med unisex-motiv på osv. Plus vi arver en masse tøj fra bl.a. familie som også har små drenge

Sejt du selv blanede farverne, det skal jeg slet ikke prøve på, så bliver de bare grå-grumsede

Vi har valgt og male i en ikke hvid men stadig neutral farve, så kan han altid få en masse drenge billeder op istedet....

(Det gjorde vi med min datter, og det fungerede meget bedre...

Jamen jeg gik ned i bauhous og ville have en mat billig maling og have den tonet... NEJ det kan de ikke... det sq da noget fis... jeg triller i jem og fix køber 10 l til 149 kr og i en hobby forretning og bøber akryl maling i en stærk lilla farve og så hælder man bare i til farven passer til det man vil have... jeg skal osse til a blande orange til vores køkken... det er super nemt,...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.