Jeg kan ikke skjule min glæde ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. december 2010

TTM

Hej alle på Baby.dk!

Vi afgav et bud på et dejligt hus, 127 kvm. 3 børneværelser, 1 soveværelse / grund 1187 kvm, og for præcis 1 uge siden fik vi det dejlige svar ; TILLYKKE, han skrev nemlig under efter betænkningstid på 5 dage....!!!!!

Nu har vi haft en advokat inde over - som sagde OK i dag, papirene fra banken er alle skrevet under og GODKENDT!!! Alt sammen idag!

Jeg er bare MEGA glad, også selvom vi får nøglen d. 1 marts og jeg har termin d. 10 marts, det er heldigvis kun småting det mht. maling, eææers må værelserne blive malet til sommer

Samtidig er mine dagpenge endelig gået på plads, min kærestes rækkehus er næsten helt tømt, og det er bare såååå lækkert det hele flasker sig for os!!

NU kan jeg endelig julehygge hvor alt er faldet på plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Janni.

ProjektBaby nu med håb skriver:

Hej alle på Baby.dk!

Vi afgav et bud på et dejligt hus, 127 kvm. 3 børneværelser, 1 soveværelse / grund 1187 kvm, og for præcis 1 uge siden fik vi det dejlige svar ; TILLYKKE, han skrev nemlig under efter betænkningstid på 5 dage....!!!!!

Nu har vi haft en advokat inde over - som sagde OK i dag, papirene fra banken er alle skrevet under og GODKENDT!!! Alt sammen idag!

Jeg er bare MEGA glad, også selvom vi får nøglen d. 1 marts og jeg har termin d. 10 marts, det er heldigvis kun småting det mht. maling, eææers må værelserne blive malet til sommer

Samtidig er mine dagpenge endelig gået på plads, min kærestes rækkehus er næsten helt tømt, og det er bare såååå lækkert det hele flasker sig for os!!

Jamen stort tillykke med det nye hus. Det er da dejligt 

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Hej alle på Baby.dk!

Altid dejligt med solestråle historie i disse tider - stort tillykke til den lille familie

Held og lykke med det hele.

Anmeld

13. december 2010

TTM

Buito skriver:

Jamen stort tillykke med det nye hus. Det er da dejligt 

Tak tak - det bliver sååååå skønt med have til min datter og vores kommende søn

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Jamen, så skal du da lige have et kæmpe tillykke herfra. Det lyder rigtigt dejligt.

Og god jul.

Anmeld

13. december 2010

TTM

ulleby skriver:

Altid dejligt med solestråle historie i disse tider - stort tillykke til den lille familie

Held og lykke med det hele.

Tusind tak

Ja der er desværre alt for meget negativt i Danmark og verden,  og vi blev lykkelige for at kunne rykke fra min 3V i centrum og i stort hus i udkanten af byen

Anmeld

13. december 2010

TTM

281210 skriver:

Jamen, så skal du da lige have et kæmpe tillykke herfra. Det lyder rigtigt dejligt.

Og god jul.

Taaaark - Og god juæl til dig/jer også

(Havde jeg da glemt og skrive i mit første indlæg )

GOD JUL TIL JER ALLE !!

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

Tillykke med det hele... super dejligt når sådanne ting går i orden..!!! kender godt selv stressen.. flyttede selv 2 gange mens jeg var gravid, til vi fandt den perfekte lejlighed!! og vi nåede a bo der i 3 dage, bum så var der baby..!!

Held og lykke med det hele..!!!

Anmeld

13. december 2010

TTM

PernilleB skriver:

Tillykke med det hele... super dejligt når sådanne ting går i orden..!!! kender godt selv stressen.. flyttede selv 2 gange mens jeg var gravid, til vi fandt den perfekte lejlighed!! og vi nåede a bo der i 3 dage, bum så var der baby..!!

Held og lykke med det hele..!!!

Hold da helt ferie... Det var godt nok mange flytninger...!! Pyha, tror det er rigeligt med den ene, og jeg krydser fingre (og ben ) for han ikke kommer kun 3 dage efter vi er flyttet ind

Men hvis han kommer såååå kommer han bare, jeg er klar

Anmeld

13. december 2010

PernilleB

Hold da helt ferie... Det var godt nok mange flytninger...!! Pyha, tror det er rigeligt med den ene, og jeg krydser fingre (og ben ) for han ikke kommer kun 3 dage efter vi er flyttet ind

Men hvis han kommer såååå kommer han bare, jeg er klar

Er i så klar med alle babyting..?? jeg lavede mit datters værelse klar allerede fra starten.. så har pakket hendes værelse 2 gange.. ma har rigtig meget ro i sjælen når alt er på plads.... oss så man har ro til at føde, ro i sjælen til a give barnet alt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.