Trillinger,dejligt... Graviditet øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

ooo

Tillykke med de tre skønne babyer i maven.

Jeg har været ved lægen i dag, og fået nogle stikpiller, som jeg skal tage, og når de så virker, så skal jeg derefter tage nogle piller oralt. Jeg er også ret hårdt ramt, kastede op fire gange bare i den korte tid jeg var ved lægen.

Så tal med din læge, for det er uholdbart at have det så dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

ulleby

Rebecca55 skriver:

Venter trillinger og kan så absolut mærke at jeg er gravid... Fik af vide af lægen jeg bare skulle være glad for jeg har så voldsom kvalme, for så skulle chancen for ufrivillig abort være mindre. Men puha det er svært at glæde sig over, man kan jo ingenting. Bare at tage computeren og få den tændt er jo en kamp. Ikke nok med det er jeg også begyndt at få ondt i bagdelen, da jeg jo vokser ret hurtigt... Dejligt at få lidt forløsning på mine frustrationer, det hjælper lidt at skrive om det.

Nogle der har gode råd til at holde kvalmen i skak ???

Lige nu små spiser jeg hele tiden, men synes ikke det er så effektivt længere...

Stort tillykke med de tre engle du er blevet velsignet med Venter selv enægget tvillinger til Maj

Glæder mig til at fælge dig her ind. Kan desværre ikke smide gode råd efter dig mht kvalmen - da jeg var den heldige vinder af at gå fri for den sag

Anmeld

14. december 2010

BabyMus

Så må jeg lige endnu engang skrive: Prøv Seaband! De hjælper altså rigtig godt mod kvalme, virkelig. Jeg lider selv rigtig meget af kvalme. Jeg har dem altid på mig og de hjælper ligeså snart jeg tager dem på. Det er da værd at prøve. (:

www.seaband.dk

Og forresten, tillykke med de tre små stjerner. (:

Anmeld

14. december 2010

Rebecca55

BabyMus skriver:

Så må jeg lige endnu engang skrive: Prøv Seaband! De hjælper altså rigtig godt mod kvalme, virkelig. Jeg lider selv rigtig meget af kvalme. Jeg har dem altid på mig og de hjælper ligeså snart jeg tager dem på. Det er da værd at prøve. (:

www.seaband.dk

Og forresten, tillykke med de tre små stjerner. (:

tak for tippet, det skal da prøves... Skal heldigvis til læge i morgen og håber han måske også kan hjælpe.

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Rebecca55 skriver:

tak for tippet, det skal da prøves... Skal heldigvis til læge i morgen og håber han måske også kan hjælpe.

Tillykke med 3 stk babyer i maven.

Jeg brugte seaband og gik til lægen hvor hun gav mig nåle 1 gang om ugen. Det hjælper virkelig. Held og lykke med det hele.

Anmeld

14. december 2010

Rebecca55

SussieThyssen skriver:

Den med kvalmen er ny..den har jeg ski aldrig hørt i alle mine leveår
Jeg har da haft læssevis af kvalme med alle de der ikke blev til noget, så den køber jeg nu ikke, men til gengæld så er der forskel på måden man er gravid på tror jeg
Hvis det føles rigtigt i kroppen, så er det nok mere holdbart
Anyway..så er kvalme slemt, men du kan altså godt få noget mod kvalmen, som gravide må få. Det kan endda købes i håndkøb.
Men jeg håber da den dumme kvalme snart klinger af for dig.
Hvor langt er du henne nu?

Kærligst
Sussie

Skal til læge i morgen og snkke med ham, så håber han har nogle råd. Er lige gået ind i 9 uge...

Anmeld

15. december 2010

cdinesen

Sofia skriver:

Hvor er det vildt - TILLYKKE med de tre små guldklumper i maven

Har du overvejret de der seabands, det er nogle armbånd man kan købe på apoteket, de skulle hjælpe mod kvalme. Ellers så spis noget inden du står op, gerne friskpresset appelsin juice med lidt frisk ingefær i og en mariekiks eller en banan! Jeg ved godt man ikke må få for meget ingefær når man er gravid, men en lille smule tror jeg ikke skader.

Ingefær hjalp mig rigtig meget! Men har ikke hørt man ikke må spise særlig meget. Jeg fik afvide jeg skulle holde mig fra ingefær piller osv, men at jeg bare kunne spise løs af frisk ingefær....

Anmeld

16. december 2010

Rebecca55

Sofia skriver:

Hvor er det vildt - TILLYKKE med de tre små guldklumper i maven

Har du overvejret de der seabands, det er nogle armbånd man kan købe på apoteket, de skulle hjælpe mod kvalme. Ellers så spis noget inden du står op, gerne friskpresset appelsin juice med lidt frisk ingefær i og en mariekiks eller en banan! Jeg ved godt man ikke må få for meget ingefær når man er gravid, men en lille smule tror jeg ikke skader.

Min læge synes ikke seabands er en go ide, men flere har nævnt ingefær, så det skal prøves...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.