Trillinger,dejligt... Graviditet øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Rebecca55

Venter trillinger og kan så absolut mærke at jeg er gravid... Fik af vide af lægen jeg bare skulle være glad for jeg har så voldsom kvalme, for så skulle chancen for ufrivillig abort være mindre. Men puha det er svært at glæde sig over, man kan jo ingenting. Bare at tage computeren og få den tændt er jo en kamp. Ikke nok med det er jeg også begyndt at få ondt i bagdelen, da jeg jo vokser ret hurtigt... Dejligt at få lidt forløsning på mine frustrationer, det hjælper lidt at skrive om det.

Nogle der har gode råd til at holde kvalmen i skak ???

Lige nu små spiser jeg hele tiden, men synes ikke det er så effektivt længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

TineA

Rebecca55 skriver:

Venter trillinger og kan så absolut mærke at jeg er gravid... Fik af vide af lægen jeg bare skulle være glad for jeg har så voldsom kvalme, for så skulle chancen for ufrivillig abort være mindre. Men puha det er svært at glæde sig over, man kan jo ingenting. Bare at tage computeren og få den tændt er jo en kamp. Ikke nok med det er jeg også begyndt at få ondt i bagdelen, da jeg jo vokser ret hurtigt... Dejligt at få lidt forløsning på mine frustrationer, det hjælper lidt at skrive om det.

Lige nu små spiser jeg hele tiden, men synes ikke det er så effektivt længere...

Tillykke med din graviditet, hvor er det vildt og fantastik, at du skal have tre

Mht. kvalme, så er mit eneste råd at spise lidt, men hele tiden. Jeg var slet ikke dårlig på samme niveau som mange af Jer, men de få gange hvor kvalmen toppede, var dét det eneste der virkede

Håber du snart får det bedre. Hvor langt er du henne?

Anmeld

13. december 2010

Moar2011

Puha, kender det godt, den måde du beskriver tingene på, jeg magtede kun at gå fra soveværelset og ind i stuen i 3uger heh .. men efter 12uge gik det var sådan 123 så fantastisk ..

jeg spiste ikk ret meget :s - og jeg synes ikk der var noget der hjalp, fandt i hvertfald ikke ud af hva det var heh ..

Anmeld

13. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
tillykke med graviditeten..
Jeg havde også meget kvalme og opkast, da jeg ventede Sofie.. Min bedste, og måske også det mærkeligste, er at spise sodavandsis med hindbærsmag..
Det hjalp mig, da jeg ellers heller ikke kunne holde væske i mig.. Og så ellers at prøve, at spise lidt hele tiden..
Hvor langt er du henne..?
Anja..

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

Jeg går i morgen ind i 9 uge, så der er lang vej igen. Men det er kun godt, så kan vi nå at vænne os til tanken om at der er 3 stjerner i maven. Men der kan ske meget under graviditeten endnu, at vi ikke tør glædes os for meget. Der er større chance for ufrivillig abort af et eller flere af børnene, ved en trillinge graviditet. Så vi ser frem til næste scanning.

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Hvor er det vildt - TILLYKKE med de tre små guldklumper i maven

Har du overvejret de der seabands, det er nogle armbånd man kan købe på apoteket, de skulle hjælpe mod kvalme. Ellers så spis noget inden du står op, gerne friskpresset appelsin juice med lidt frisk ingefær i og en mariekiks eller en banan! Jeg ved godt man ikke må få for meget ingefær når man er gravid, men en lille smule tror jeg ikke skader.

Anmeld

13. december 2010

Frk. Himmelblå

Tillykke med de tre i mavsen 

Ang. kvalme, så kan det måske hjælpe, at snuppe en skefuld citronsaft indimellem, - selvom det ikke ligefrem er det, man hungrer efter...

Ellers vil jeg sige: Spis præcis, som du har lyst, og husk at tage dine vitaminer. Babyerne skal nok tage den næring, de har brug for. Her i begyndelsen af graviditeten nytter det ikke at tænke for meget over den slags! Det er nærmest bare ren overlevelse 

Og endnu en gang tillykke med de 3 ( Sikke en velsignelse, og sikke en mundfuld) 

Anmeld

13. december 2010

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Den med kvalmen er ny..den har jeg ski aldrig hørt i alle mine leveår
Jeg har da haft læssevis af kvalme med alle de der ikke blev til noget, så den køber jeg nu ikke, men til gengæld så er der forskel på måden man er gravid på tror jeg
Hvis det føles rigtigt i kroppen, så er det nok mere holdbart
Anyway..så er kvalme slemt, men du kan altså godt få noget mod kvalmen, som gravide må få. Det kan endda købes i håndkøb.
Men jeg håber da den dumme kvalme snart klinger af for dig.
Hvor langt er du henne nu?

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2010

DLM

warw tillykke med 3 stk.

kan desværre ikke hjælpe med kvalmen da jeg ikke havde specielt meget kvalme

Anmeld

13. december 2010

Milka

tre styk, kan sgu godt forstå du har det hårdt!! jeg var tvillingegravid og det var en prøvelse i sig selv

har ikke rigtig nogen råd mod kvalme, da jeg ikke led af det. ville bare lige ønske dig tillykke med graviditeten og sige at jeg glæder mig til at følge dig/jer herinde!!

er de hjemmelavede, forresten?

knus fra camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.