Det er da gode minder, de ting man har samlet sammen, så jeg går nok aldrig af med mine - medmindre de går i arv! 
Jeg har, sammen med min søster, samlet SÅ sindssygt meget Didl. Som i: virkelig meget. Men det kan jeg på ingen måder gå af med. Der er mange minder i det
Derudover har jeg også en masse servietter, men dem er jeg efterhånden ret ligeglad med... Nogle der mangle servietter? 
Derudover har jeg SÅÅÅÅÅ mange dukketing. Det hele er til Chu Chu dukken eller Baby born dukken. Jeg er så øm omkring det at jeg ikke en gang ved om min elskede niece får noget af det. Ush
Måske når hun bliver gammel nok til at passe ordentligt på det.
Jeg har også en MASSE barbie! En hel sort sæk bare med tøj og så en kasse i flyttekassestørrelse med biler, dukker, heste osv. Det må have kostet mange penge i længden. Jeg var god til at spare sammen 
Sidst, og nok også mindst, har jeg en sørens masse Polly Pocket. Nøøøj, min søster og jeg var vilde med det
Da mine forældre gik fra hinanden blev der jo tømt ud ved i huset, som min far blev i, så der fik jeg et skab med en hylde i, som jeg byggede en landsby i 
Alle disse ting vil jeg have meget svært ved at gå af med. Godt nok står det hele på loftet, men.... Hellere der end ved en fremmede person.
Anmeld