Hvidovre Hospital...suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Thereseh

Update.

Nu har min læge sygemeldt mig, indtil der er styr på blodtrykket. Hun kunne ikke se nogen grund til at jeg som gravid, skulle stresse over jobansøgninger og usikkerhed om evt. aktivering efter nytår. (jeg er arbejdsløs, og har været det siden Juli). 

Det letter enormt meget, og nu kan jeg koncentrere mig om at komme ovenpå, så Spunken har det godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

birthee

Thereseh skriver:

Update.

Nu har min læge sygemeldt mig, indtil der er styr på blodtrykket. Hun kunne ikke se nogen grund til at jeg som gravid, skulle stresse over jobansøgninger og usikkerhed om evt. aktivering efter nytår. (jeg er arbejdsløs, og har været det siden Juli). 

Det letter enormt meget, og nu kan jeg koncentrere mig om at komme ovenpå, så Spunken har det godt. 

Så har du da én ting mindre at skulle forholde dig til!!! Så er det bare om at få slappet af, og tage den med ro!!! God bedring

Anmeld

16. december 2010

Thereseh

birthee skriver:

Så har du da én ting mindre at skulle forholde dig til!!! Så er det bare om at få slappet af, og tage den med ro!!! God bedring

Tak Birthe. 

Ja, det letter altså lidt. Så er det om at få lavet noget yoga og nogle vejrtrækningsøvelser!

Anmeld

16. december 2010

birthee

Thereseh skriver:

Tak Birthe. 

Ja, det letter altså lidt. Så er det om at få lavet noget yoga og nogle vejrtrækningsøvelser!

Det er det nemlig... Jeg var til sådan noget før-/efterfødsels træning i mandags, som jeg fik anbefalet pga. min bækkenløsning... Aldrig har jeg da haft det så godt  var da godt nok øm i mine muskler både tirsdag og onsdag, men de andre gener var væk!!! Ingen (meget lidt) ondt i bækkenet, har ikke været oppustet i maven lige siden, og tirsdag var vi alle 3 herhjemme ude at gå med vores hunde... Har ikke været ude at gå med dem siden midt i november, så det var bare lækkert!!!

Glæder mig allerede til det bliver januar, og træning går igang igen

Anmeld

16. december 2010

Thereseh

birthee skriver:

Det er det nemlig... Jeg var til sådan noget før-/efterfødsels træning i mandags, som jeg fik anbefalet pga. min bækkenløsning... Aldrig har jeg da haft det så godt  var da godt nok øm i mine muskler både tirsdag og onsdag, men de andre gener var væk!!! Ingen (meget lidt) ondt i bækkenet, har ikke været oppustet i maven lige siden, og tirsdag var vi alle 3 herhjemme ude at gå med vores hunde... Har ikke været ude at gå med dem siden midt i november, så det var bare lækkert!!!

Glæder mig allerede til det bliver januar, og træning går igang igen

Wow, det lyder da helt fantastisk!

Jeg har lånt en gravid-yoga dvd af en veninde, indtil mit yogahold starter op i februar. Det er rart. 

Rigtig god jul til dig. Håber det blir til flere gåture med familien 

Anmeld

16. december 2010

birthee

Thereseh skriver:

Wow, det lyder da helt fantastisk!

Jeg har lånt en gravid-yoga dvd af en veninde, indtil mit yogahold starter op i februar. Det er rart. 

Rigtig god jul til dig. Håber det blir til flere gåture med familien 

Det kan være jeg skal prøve at se den dvd jeg har liggende med yoga... der sker jo ikke noget ved at gøre noget godt for sig selv!!!

En rigtig god jul til dig også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.