Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Man kan ikke se særlig meget så tidligt! - Og du kunne risikere at de slet ikke kunne se et foster SÅ tidligt. Derfor tror jeg ikke de scanner så tidligt, da det kan skabe utrykhed hos kvinden. - Jeg blev scannet 5+ og der kunne man stadig intet foster se, men han var der. For han ligger og sover på mig nu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: terminen kan blive rykket rundt indtil Nakkefoldsscanningen, så en tidlig scanning kan ikke helt fastsætte terminen, da fostre vokser forskelligt i de første uger. jeg fik een termin på fertilitetsklinikken hvor de scannede mig fra 5.-9. uge og da jeg kom til NF blev jeg alligevel rykket 5 dage frem
terminen kan blive rykket rundt indtil Nakkefoldsscanningen, så en tidlig scanning kan ikke helt fastsætte terminen, da fostre vokser forskelligt i de første uger.
jeg fik een termin på fertilitetsklinikken hvor de scannede mig fra 5.-9. uge og da jeg kom til NF blev jeg alligevel rykket 5 dage frem
okey - men tillykke til dig forresten hvis du endten er blevet mor eller venter dig
den-lykkeligste skriver: okey - men tillykke til dig forresten hvis du endten er blevet mor eller venter dig
tak
den-lykkeligste skriver: standert? forklar hvad det er
standert? forklar hvad det er
undskyld jeg er en hest til at stave, jeg mener selvfølgelig standard
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128