tryghedsscanning ved lægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

hej piger. har lige talt med min læge idag! for ville gerne henvises til en tryghedsscanning.. og han sagde så ja kan du idag 13:40? og det er nede ved ham .. jeg regnede da ikke med en læge gjorde den slags..??? nogle der har prøvet det samme ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
den-lykkeligste skriver:

hej piger. har lige talt med min læge idag! for ville gerne henvises til en tryghedsscanning.. og han sagde så ja kan du idag 13:40? og det er nede ved ham .. jeg regnede da ikke med en læge gjorde den slags..??? nogle der har prøvet det samme ???

Jeg tror ikke det er standard at læger har skanner udstyr, men min læge har også en ultralydsscanner.

Jeg blev scannet hos min læge da jeg var 8+5 og vi så hjertelyd og den lille bevægede sig rundt, jeg blev skannet fordi jeg blødte voldsomt i den uge.

Det er nu meget smart lægerne har udstyret men tror bestemt ikke det er standard som sagt

-Skovrup

Anmeld

13. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Fru. Skovrup skriver:

Jeg tror ikke det er standard at læger har skanner udstyr, men min læge har også en ultralydsscanner.

Jeg blev scannet hos min læge da jeg var 8+5 og vi så hjertelyd og den lille bevægede sig rundt, jeg blev skannet fordi jeg blødte voldsomt i den uge.

Det er nu meget smart lægerne har udstyret men tror bestemt ikke det er standard som sagt

-Skovrup

standert? forklar hvad det er

Anmeld

13. december 2010

JustinsMoar

Det er ikke alle lægehuse der har en scanner.
Men der er nogle få som har!

Din læge er nok en af dem ..

Anmeld

13. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

JustinsMor skriver:

Det er ikke alle lægehuse der har en scanner.
Men der er nogle få som har!

Din læge er nok en af dem ..

hvor fedt kan man købe et billede ??

Anmeld

13. december 2010

JustinsMoar

Det tror jeg snildt du kan!
- Men jeg kan jo ikke love dig noget..

Anmeld

13. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

JustinsMor skriver:

Det tror jeg snildt du kan!
- Men jeg kan jo ikke love dig noget..

ej hvor fedt.. hvorfor brugte han dog ikke bare den da jeg fik bekræftet min graviditet ved ham for at se termin..

Anmeld

13. december 2010

JustinsMoar

Hvor langt var du henne da du fik den bekræftet hos lægen?

Anmeld

13. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

JustinsMor skriver:

Hvor langt var du henne da du fik den bekræftet hos lægen?

ca de små 4 uger sagde han

Anmeld

13. december 2010

oo

den-lykkeligste skriver:

ej hvor fedt.. hvorfor brugte han dog ikke bare den da jeg fik bekræftet min graviditet ved ham for at se termin..

terminen kan blive rykket rundt indtil Nakkefoldsscanningen, så en tidlig scanning kan ikke helt fastsætte terminen, da fostre vokser forskelligt i de første uger.

jeg fik een termin på fertilitetsklinikken hvor de scannede mig fra 5.-9. uge og da jeg kom til NF blev jeg alligevel rykket 5 dage frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.