blev helt urolig efter at have snakket med lægen..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. december 2010

betiinsen

hej piger..

valgte at ringe til lægen her til morgen, fordi jeg er begyndt at få ondt nogle gange når jeg står op længe. det er mest allerneders i rykken, og kan engang i mellem få nogle jag. det er som om mine knogler ikke går rigtigt i hak.

derudover klør min krop lidt, altså ikke sådan jeg har knopper eller noget, og den er også tør.

min læge spurgte så hvor langt jeg var henne, og gav mig en tid onsdag. så sagde han at hvis jeg begyndte at bløde skulle jo komme før:/

så spurgte han om jeg havde været til md scanning, og om jeg havde mærket liv.

blev ret nervøs efter hans spørgsmål, skal f-rst til md scanning den 3 jan. og jeg har mærket liv og var til kønsscanning fredag og alt så fint ud. derudover har jeg en hjertelytter og babyens hjerte slår.

men blev bare ret nervøs over det han sagde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

CamillaValby

Den der læge er da bare en klaphat. Jeg er helt sikker på at den lille har det godt :-)

Anmeld

13. december 2010

Najsen86

nogle gange er de desværre tænkeløse de læger men jeg er også  sikker på at´det lille pus har det fint! 

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

puha de læger kan altså gøre en godt bekymret nogle gange

jeg kan godt forstå at det gør dig nervøs, men hvis du ikke er mere end 17 uger henne, så behøver du slet ikke at mærke liv hver dag. når du der udover både har været til scanning og har en babylytter, jamen så vil jeg sige at du er godt dækket ind.

så tag du det bare helt roligt.

Anmeld

13. december 2010

betiinsen

CamillaValby skriver:

Den der læge er da bare en klaphat. Jeg er helt sikker på at den lille har det godt :-)

ja, det var en afløser til min egen læge.. han gjorde mig så nervøs nu jeg har lyst til at blive tjekket nu og her..

Anmeld

13. december 2010

betiinsen

Najsen86 skriver:

nogle gange er de desværre tænkeløse de læger men jeg er også  sikker på at´det lille pus har det fint! 

ja tænker også at jeg er jo ikke dårlig, får bare ondt i rykken nogle gange.. nu blev jeg også helt bange for md scanningen..

Anmeld

13. december 2010

betiinsen

nutche skriver:

puha de læger kan altså gøre en godt bekymret nogle gange

jeg kan godt forstå at det gør dig nervøs, men hvis du ikke er mere end 17 uger henne, så behøver du slet ikke at mærke liv hver dag. når du der udover både har været til scanning og har en babylytter, jamen så vil jeg sige at du er godt dækket ind.

så tag du det bare helt roligt.

nej sagde også til ham jeg var 1 gangs gravid så jeg ikke helt vidste hvordan det føles at mærke liv endnu.. men tror jeg kan mærke det..

Anmeld

13. december 2010

Karo

Nogen gange tænker de sig ikke om hvad de siger de læger Tror ikke altid de er klar over hvilke tanker de får sat igang med sådan en kommentar.

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

betiinsen skriver:

nej sagde også til ham jeg var 1 gangs gravid så jeg ikke helt vidste hvordan det føles at mærke liv endnu.. men tror jeg kan mærke det..

det er klassisk for læger at gøre os mere bekymrede end da vi ringede

en jm. ville aldrig ha spurgt sådan hvis du ringede

Anmeld

13. december 2010

Den lykkelige

betiinsen skriver:

hej piger..

valgte at ringe til lægen her til morgen, fordi jeg er begyndt at få ondt nogle gange når jeg står op længe. det er mest allerneders i rykken, og kan engang i mellem få nogle jag. det er som om mine knogler ikke går rigtigt i hak.

derudover klør min krop lidt, altså ikke sådan jeg har knopper eller noget, og den er også tør.

min læge spurgte så hvor langt jeg var henne, og gav mig en tid onsdag. så sagde han at hvis jeg begyndte at bløde skulle jo komme før:/

så spurgte han om jeg havde været til md scanning, og om jeg havde mærket liv.

blev ret nervøs efter hans spørgsmål, skal f-rst til md scanning den 3 jan. og jeg har mærket liv og var til kønsscanning fredag og alt så fint ud. derudover har jeg en hjertelytter og babyens hjerte slår.

men blev bare ret nervøs over det han sagde

Nogle læger forstår bare ikka at formulere sig..

Vores hund (som er ret stor) sprang på et tidspunkt oppe fra sofaen og lige ned på min mave.. Jeg var 12 uger henne og fik de vildeste mave smerter bagefter.. Ringede til lægen, fordi jeg ville høre om jeg evt kunne få en scanning for at finde ud af om alt var ok og han sagde så:" Jamen hvis det er dødt kommer det jo ud, så du finder ud af det..." ØHHHHH tænkte jeg bare..

Men mon ikke alt er ok med din lille når du selv kan høre hjerte lyd og alt var ok til kønsscanning.. Krydser fingre for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.