Dinna88 - fotos..!! Se eks. på billeder Dinna88 har taget..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Dinna88

pussepige skriver:

Super gode billeder må man sige..

Hva koster sådan en gang fotografering? Har da lige et par børn eller 4

Jeg tillader mig lige at svare

Det er op til dem jeg fotograferer for. Af Maria og hendes dejlige familie fik jeg Merci chokolade, ush, det var lækkert! Jeg er nybegynder og vil derfor ikke "kræve" et bestemt beløb, jeg har det mere sådan at jeg gerne vil gøre det og hvis man så vil give noget så tager jeg gladeligt imod det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Jeg tillader mig lige at svare

Det er op til dem jeg fotograferer for. Af Maria og hendes dejlige familie fik jeg Merci chokolade, ush, det var lækkert! Jeg er nybegynder og vil derfor ikke "kræve" et bestemt beløb, jeg har det mere sådan at jeg gerne vil gøre det og hvis man så vil give noget så tager jeg gladeligt imod det  

Nu bliver jeg jo helt vildt interesseret i at få taget billeder... Synes billederne er fantastisk gode... 

Anmeld

12. december 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Nu bliver jeg jo helt vildt interesseret i at få taget billeder... Synes billederne er fantastisk gode... 

Du bor vist ikke så langt væk?
- Det skal dog lige siges at jeg først har tid efter jul (eller mellem jul og nytår!) jeg sidder nemlig, Som Maria skriver, i en skriftlig eksamen indtil den 21. (Og alligevel sidder jeg på baby.dk...!) Men jeg vil gladeligt tage nogle billeder

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Du bor vist ikke så langt væk?
- Det skal dog lige siges at jeg først har tid efter jul (eller mellem jul og nytår!) jeg sidder nemlig, Som Maria skriver, i en skriftlig eksamen indtil den 21. (Og alligevel sidder jeg på baby.dk...!) Men jeg vil gladeligt tage nogle billeder

Bor 7 km fra Kjellerup...