Dinna88 - fotos..!! Se eks. på billeder Dinna88 har taget..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. december 2010

quar20

Ja nu har vi idag fået taget en masse billeder af os, drengene sammen og af drengene hver for sig..!! Derudover har skønne Christina også redigeret dem, SELVOM hun endda har eksamensopgave for tiden..

Jeg vil gerne takke hende/DIG herinde for en super dejlig oplevelse, og ikke mindst tak fordi du tog dig så go tid..!! Tino var jo ikke så samarbejdesvillig som vi kunne have håbet på, men det blir nok bedre næste gang  Ja vi vil rigtig gerne se dig igen

Jeg kan varmt anbefalde alle i andre til at få taget nogle gode billeder af Christina - hun er for det første SUPER sød, dygtigt og MEGET tålmodig med børn..!! Hun er meget kærlig at arbejde med, og ikke mindst har hun en masse gode idéer..!!

Og nu skal i da lige se nogle billeder af mine skønne drenge som Dinna88/Christina har nuppet her idag..

KÆMPE knusser og varme anbefalinger fra os - som HEL sikkert gerne vil hyre dig igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Det er satme nogen gode billeder!

Anmeld

12. december 2010

A&F

Waaow, det er virkelig nogle skønne billeder

Anmeld

12. december 2010

CiSo

Hvor er det bare nogle dejlige billeder!

Anmeld

12. december 2010

Laulund87

Ihh

Anmeld

12. december 2010

bøgelund

quar20 skriver:

Ja nu har vi idag fået taget en masse billeder af os, drengene sammen og af drengene hver for sig..!! Derudover har skønne Christina også redigeret dem, SELVOM hun endda har eksamensopgave for tiden..

Jeg vil gerne takke hende/DIG herinde for en super dejlig oplevelse, og ikke mindst tak fordi du tog dig så go tid..!! Tino var jo ikke så samarbejdesvillig som vi kunne have håbet på, men det blir nok bedre næste gang  Ja vi vil rigtig gerne se dig igen

Jeg kan varmt anbefalde alle i andre til at få taget nogle gode billeder af Christina - hun er for det første SUPER sød, dygtigt og MEGET tålmodig med børn..!! Hun er meget kærlig at arbejde med, og ikke mindst har hun en masse gode idéer..!!

Og nu skal i da lige se nogle billeder af mine skønne drenge som Dinna88/Christina har nuppet her idag..

KÆMPE knusser og varme anbefalinger fra os - som HEL sikkert gerne vil hyre dig igen

wauw hvor er de bare gode.. 

men de kan da ikke være andet, med sådan nogle søde drenge..  

til billedtager...  

Anmeld

12. december 2010

Dinna88

quar20 skriver:

Ih, hvor er du sød, Maria! Mange gange tak!

Jeg har gjort det med glæde og det var simpelthen rigtig hyggeligt - I er nogle skønne mennesker! Tino var måske ikke helt samarbejdsvillig, men jeg synes han klarede det ret godt Og der kom da i hvert fald nogle gode billeder af ham, ét godt kan jo være lige så godt som 10 gode. 

Jeg vil med glæde komme ud og tage billeder for jer igen - og andre der er interesserede!  

Anmeld

12. december 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Ihh

Ja og 1000 tak for besøget.. Maria er da bare endnu kønnere i virkeligheden.. Og tak for snakkene Det må vi gøre om igen

Anmeld

12. december 2010

Kløver

hvor en masse skønne billeder

Anmeld

12. december 2010

pussepige

Super gode billeder må man sige..

Hva koster sådan en gang fotografering? Har da lige et par børn eller 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.