Bliver folk mobsede over fællessvar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

klmf

Stær skriver:

Jeg bliver som udgangspunkt aldrig mopset eller fornærmet over noget i den her verden, for jeg forventer iikke noget. Men jag kan blive skuffet over hvor grimt nogle mennesker skriver til andre på, men der har vi jo heldigvis Henrik til at rydde op i det.

Fællessvar er en nødvendighed, i hvert fald for os der ikke er på barsel

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

SussieThyssen

Line&Liam skriver:

Nu kan jeg se at jeg tit selv er slem til at sidde og nyde når jeg læser svar i whatever for et indlæg jeg nu har lavet, og så bare svare "alle over en kam" f.eks. tusind tak alle sammen eller hvad det nu måtte være...

Så kom jeg til at tænke på, det er da egentlig ikke ret pænt gjort mod de tøser der har givet sig tid til at svare, men omvendt, så kan man jo også fylde sin egen tråd hvis man skal skrive f.eks. "tak" individuelt til 12 personer...

Så kom jeg egentlig bare til at tænke på, bliver du mobset hvis du har givet dig tid til at skrive et svar, at der så bare kommer et kollektivt modspil/tak?

Eller er det dig ligemeget?

Knus Line, der egentlig bare lige kom til at tænke over det

Synes da bestemt at det er helt ok hvis man laver et svar uden citat fra nogen og skriver et tak..det gør jeg da også selv ind imellem.
Det afhænger jo lidt af den tid man har og emnet der er oppe, og hvis nu 5 svarer nogenlunde det samme, så kan man også gøre det.
Jeg bliver da ikke spor nornærmet hvis nogen gør det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
nej, jeg bliver bestemt ikk mopset..
-Men omvendt, så bliver jeg faktisk rigtig glad når jeg får et personligt svar..
Anja..

Anmeld

12. december 2010

Isabella_mor

det er jeg ligeglad med. jeg svarer ikke på folks indlæg for at få det bedre med mig selv eller for at få credit.. jeg svarer hvis jeg kan bidrage med noget konstruktivt eller bare et tillykke hvis det er det der er på tale.. 

Anmeld

12. december 2010

ønskebørn74

Line&Liam skriver:

Nu kan jeg se at jeg tit selv er slem til at sidde og nyde når jeg læser svar i whatever for et indlæg jeg nu har lavet, og så bare svare "alle over en kam" f.eks. tusind tak alle sammen eller hvad det nu måtte være...

Så kom jeg til at tænke på, det er da egentlig ikke ret pænt gjort mod de tøser der har givet sig tid til at svare, men omvendt, så kan man jo også fylde sin egen tråd hvis man skal skrive f.eks. "tak" individuelt til 12 personer...

Så kom jeg egentlig bare til at tænke på, bliver du mobset hvis du har givet dig tid til at skrive et svar, at der så bare kommer et kollektivt modspil/tak?

Bliver ikke mopset...

Anmeld

12. december 2010

2721

Line&Liam skriver:

Nej overhovedet ikke. Forventer aldrig et svar, men kan da godyt blive en smule skuffet hvis jeg har stillet et spørgsmål jeg selv finder relevant

Anmeld

12. december 2010

Kløver

Line&Liam skriver:

Altså hvis man har kommenteret et billede og svaret bare er tak eller lignende så synes jeg da det er fint, jeg kan også selv synes det kan være en anelse meningsløst at fylde hele sin egen tråd men tak, kommentarer hehe, men skriver man noget personligt til en, man evt kan svare/kommentere tilbage foretrækker jeg man bruger citer for ellers aner man ikke hvem den var til, eller om man har fået svar og så kan det jo være man ikke får svaret tilbage

Anmeld

12. december 2010

millesofie

nej overhoved ikke

jeg er bare glad for at kunne komme med lidt modspil eller hjælp engang imellem og om det bliver læst eller taget til sig er jeg lige glad med, men det er da altid rart at få et tak og også et fælles tak

det gør jeg også tit selv, for med en livlig datter på et år så har man ikke altid tid til de 12 svar

Anmeld

12. december 2010

Mira0911

Synes det er i orden med sådanne svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.