Bliver folk mobsede over fællessvar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. december 2010

L-Mortil3

Nu kan jeg se at jeg tit selv er slem til at sidde og nyde når jeg læser svar i whatever for et indlæg jeg nu har lavet, og så bare svare "alle over en kam" f.eks. tusind tak alle sammen eller hvad det nu måtte være...

Så kom jeg til at tænke på, det er da egentlig ikke ret pænt gjort mod de tøser der har givet sig tid til at svare, men omvendt, så kan man jo også fylde sin egen tråd hvis man skal skrive f.eks. "tak" individuelt til 12 personer...

Så kom jeg egentlig bare til at tænke på, bliver du mobset hvis du har givet dig tid til at skrive et svar, at der så bare kommer et kollektivt modspil/tak?

Eller er det dig ligemeget?

Knus Line, der egentlig bare lige kom til at tænke over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

JacobsMoar

Hmm.. Neeej... Jeg glemmer for det meste hvis jeg har skrevet i en tråd

Anmeld

12. december 2010

Dot D

Nej, jeg bliver ikke mopset over sådan en lille ting Men forsøger selv på at svare alle dem, der skriver til mig Så hvis jeg liiige har glemt én, så er det en smutter, på forhånd UNDSKYLD, thi hi

Anmeld

12. december 2010

Loa

Puha, det kommer an på emnet/svaret..... Syntes nu det er ok, i en tråd omkring "se hvor dejlig mit barn er" og alle har skrevet en masse søde kommentarer, der syntes jeg ikke man behøver skrive tak til den enkelte..... Men et fælles "tusind tak alle sammen" syntes jeg er helt fint....

Måske mere i et emne med konkrete problemer/spørgsmål, hvor folk måske bruger tid på at skrive lidt længere svar, da ville jeg måske gerne selv have en respons retur (mest fordi man jo ikke får besked i notifikationer, hvis der kommer et "fælles svar" i den pågældende tråd......)

Anmeld

12. december 2010

ESB

Line&Liam skriver:

Nu kan jeg se at jeg tit selv er slem til at sidde og nyde når jeg læser svar i whatever for et indlæg jeg nu har lavet, og så bare svare "alle over en kam" f.eks. tusind tak alle sammen eller hvad det nu måtte være...

Så kom jeg til at tænke på, det er da egentlig ikke ret pænt gjort mod de tøser der har givet sig tid til at svare, men omvendt, så kan man jo også fylde sin egen tråd hvis man skal skrive f.eks. "tak" individuelt til 12 personer...

Så kom jeg egentlig bare til at tænke på, bliver du mobset hvis du har givet dig tid til at skrive et svar, at der så bare kommer et kollektivt modspil/tak?

Jeg bliver som udgangspunkt aldrig mopset eller fornærmet over noget i den her verden, for jeg forventer iikke noget. Men jag kan blive skuffet over hvor grimt nogle mennesker skriver til andre på, men der har vi jo heldigvis Henrik til at rydde op i det.

Fællessvar er en nødvendighed, i hvert fald for os der ikke er på barsel

Anmeld

12. december 2010

Frøken J.

Line&Liam skriver:

Nej, det synes jeg er okay. Hvis jeg har skrevet et langt uddybende svar, hvor ingen andre har kommet med lignende, synes jeg self. det er rart at få individuelt svar, men i hovedsagen har jeg det helt fint med fællessvar, for hvis jeg selv har oprettet en tråd, er offline i et par timer, kommer på og der er 15 nye svar, så bliver det noget omstændigt rod at sidde og svare alle individuelt. Så der plejer jeg at plukke de stykker ud, som har sagt noget særligt uddybende, og så ellers komme med en fælles tak til resten. Det synes jeg er i orden

Anmeld

12. december 2010

maria_wlt

Line&Liam skriver:

NEJ DET GØR JEG IKKE

Anmeld

12. december 2010

MissGeoh

Nej da. Hvis det er for at hjælpe så behøver jeg ikke et personligt tak, men fælles tak er fint.

Der er vel bare nogle folk der tager det som en negativ ting.

Anmeld

12. december 2010

DK

Hej

Det kommer meget an på hvad folk har svaret!

Altså om det kun er "flot", "wauv", "", "det ser fint ud"-kommentarer, så er det helt ok bare at skrive : "tusind tak for alle jeres søde svar"

Men hvis folk har brugt lang tid/længere tid på at skrive et "rigtigt" svar så plejer jeg at give et individuelt svar. Men det kommer altså også an på hvor meget tid jeg lige har til at svare på det tidspunkt. Hvis jeg ingen tid har, er det da mere høfligt med et fællessvar end intet svar!

Generelt bliver jeg ikke sådan fornærmet herinde. Der skal i alt fald mere til end et fællessvar, he he!

Anmeld

12. december 2010

Laulund87

Nej det synes jeg er helt i orden.

Jeg spammer vist tit mine egne tråde for selvom jeg får en del svar, vil jeg bare gerne svare hver enkelt. Især hvis det er billeder af Maria og folk kommer med så søde svar, vil jeg gerne skrive tak til alle

Men det kan godt give lidt stress

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.