Jeg synes det er op til den enkelte kvinde hvad hun vil bruge sin krop til!
Naturligvis skal trafficing, alfonser osv. være forbudt, men at en selvstændig kvinde vil sælge sin krop (om det så er til at være en rugemaskine eller til sex) det må være helt op til den enkelte!
Jeg synes at lovgivningen idag, hvor det er lovligt at sælge sin krop hvis det ikke er ens "hoved beskæftigelse" er SÅ dobbeltmoralsk.
Jeg synes også det er et rigtig rigtig hårdt job at ruge sådan et barn ud! Og at det burde være lovligt at få penge for det! Tænk hvilken KÆMPE lykke det ville være for de forældre der fik barnet! Man betaler jo også MASSER af penge når man adopterer og der er der jo ingen der synes at man "køber" et barn! Så hvorfor forskellen?
Derudover synes jeg også at kvinder burde få flere penge for deres donor æg, end mændene får for deres sædceller. Altså det er jo en meget større, langvarig og smertefuld proces at donere æg, end det er at donere sæd (
). Derfor kan det ikke passe at man kun kan få 500 kr for det, når man skal stikkes, have fri fra job til div. scanninger af æggene og udtagning osv, og bare have ondt/have det ubehageligt! Men det er jo TYPISK ligestillingen, mænd får bare meget bedre løn, for både sjovere og nemmere arbejde!
Anmeld