Kender I kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Sofia

Vi venter! jeg er mega spændt, og har svært ved at skulle vente, men ja jeg veeeenter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

mor til 2 skønne piger .

jeg kunne ikke vente så bestilte en scanning på en privat klinik , hvor vi fik afvide at den blev en pige (: ( og pengene var givet godt ud da de ikke kunne se det til MD scanning

Anmeld

14. december 2010

oerbaek

1 gang kendte vi ikke kønnet det blev en dreng

2 gang kunne vi ikke undgå og se kønnet ved scanningen, det var helt klart en dreng...

3 gang, ja altså scanningen siger godt nok en dreng mere men jeg er overhoved ikke overbevist, det var slet ikke så tydeligt som 2 gang, men vi venter spændt og ser hvad der kommer til os

Anmeld

14. december 2010

Den lykkelige

Rødhætte skriver:

Hej alle I skønne gravide!

Vi kom til at diskutere om ikke næsten alle gravide ved hvilke køn de venter sig.. Vi har valgt at vente, men af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig og vide hvor mange der kender kønnet?

Jeg har svaret ja  jeg er 29+1 og vi venter en lille pige

Vi betalte også for kønsscanning så vi vidste det allerede da jeg var 16+0..

Anmeld

14. december 2010

Pige2009

Jeg fik det først at vide ved en 3D/4D scanning i 32. uge

Anmeld

14. december 2010

B&J

Nej vi viste det ikke bare det var et sundt og rask barn så var vi lykkelige og det var og er han

Anmeld

14. december 2010

Camillago

Jeg kopierer lige mit svar fra en tidligere tråd om samme emne:

Da jeg ventede Mathilde, ønskede vi ikke at vide kønnet på forhånd, og det ønsker vi heller ikke nu. Det betyder ikke noget for os at vide det. Selvfølgelig er vi nysgerrige, men vi kan sagtens vente. Det hører med til at være gravid.

Jeg oplevede da også, at både min konsulterende jordemor og jordemoderen ved fødslen ikke var vant til, at forældrene ikke kendte kønnet på forhånd.

Jeg kan godt blive "lidt irriteret" over, at alt skal være så praktisk i dag. Og at man skal være "slave" af farver. Nu hvor Mathilde er født, køber jeg selvfølgelig tøj i "pigefarver", men hun kan nu godt have blå, brunt og grønt på - hvilket hun da også havde som nyfødt ...

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Rødhætte skriver:

Vi kom til at diskutere om ikke næsten alle gravide ved hvilke køn de venter sig.. Vi har valgt at vente, men af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig og vide hvor mange der kender kønnet?

Vi har valgt bevidst at vente, og synes det er så spændende, men det kan dælme også være hårdt, for alle kommer med dne der, neeeeej hvad bliver det, og når vi fortæller vi ikke ønsker at vide det, er sagen lukket der, eller man får bare sådan et, nå hvorfor dog det

Men vi synes det er spændende, og har dog fået 3d scanninger, men var lige så meget, for at sikre at den lille havde det godt helbredsmæssigt, men kan da godt mærke, man havde dte sådan lidt til scanningen, for var jo bare en sætning og så ville man vide det men er glad for vi ikke har fået kønnet at vide

håber også i vil nyde spændingen, og gætterierne

Anmeld

14. december 2010

Rebecca55

Rødhætte skriver:

Vi har valgt ikke at få det af vide... Mest fordi når vi venter 3, kan der nå at ske meget inden de kommerl til verden og hvis en eller flere falder fra, når vi ikke at knytte os på samme måde(bilder vi os selv ind!!!).

Anmeld

15. december 2010

Tanja1234

Vi ville gerne vide kønnet og da vi fik muligheden ifm. modekagebiopsien, så sagde vi selvfølgelig ja tak. Derfor ved vi det allerede nu og har vidst det i en uge. Er 14+5 nu.

Men synes det er en meget privat sag og om man vil vide barnets køn eller ej, kommer helt an på hvem man er - og heldigvis er vi jo forskellige alle sammen. Har i hvert fald mindst lige så meget respekt for dem der gerne vil overraskes, som for dem der ikke vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.