Kender I kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kender du/I kønnet på jeres kommende barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.517 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Rødhætte

Hej alle I skønne gravide!

Vi kom til at diskutere om ikke næsten alle gravide ved hvilke køn de venter sig.. Vi har valgt at vente, men af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig og vide hvor mange der kender kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Rødhætte skriver:

Hej alle I skønne gravide!

Vi kom til at diskutere om ikke næsten alle gravide ved hvilke køn de venter sig.. Vi har valgt at vente, men af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig og vide hvor mange der kender kønnet?

i starten kunne min mand godt tænke sig at vide hvad vi ventede os, men jeg er af den modsatte mening.

Jeg føler at jeg gerne vil have en overraskelse, og jeg vil gerne have den overraskelse til gode, så vidt jeg har hørt fra alle dem der har født, så er det hårdt at føde, vil gerne have den del som en overraskelse til efter fødslen (ved ikke hvordan jeg skal forklare)

min jordemor forstår mig og jeg har derfor "overtalt" min mand til at vi ikke skal have det at vide

-skovrup

Anmeld

12. december 2010

Nea85

Vi fik kønnet at vide, og vi venter en pige.
I starten var jeg lidt ligeglad, men min kæreste ville rigtig gerne vide det. Da vi nåede til misdannelsesscanningen, må jeg indrømme, at jeg var alt for nysgerrig

Nu synes jeg egentlig, at det er meget rart at man kan sige "hun" i stedet for "den", og at man kan købe pigetøj fremfor kun kønsneutralt 

Anmeld

12. december 2010

otlitrom

Vi venter. Vi pakker jo heller ikke julegaver ud i november

Anmeld

12. december 2010

anjada

Vi ville gerne have haft det af vide, men bebsen ville overhovedet ikke samarbejde til scanningen, så vi venter i spænding, som forhåbentlig snart bliver udløst, da jeg er sat til d. 14/12.

Anmeld

12. december 2010

oo

kitty skriver:

Vi venter. Vi pakker jo heller ikke julegaver ud i november

nu pakker jeg rent faktisk julegaverne ud i november, hvis folk er så dumme at give dem til mig der (jeg pakkede to julegaver ud til Sol så sent som igår ), men vi ventede også

Anmeld

12. december 2010

Kb

Det første barn kendte vi kønnet på, med nummer to ventede vi og der var altså ingen forskel. 

Overraskelsen og følelsen var præcis den samme, så fortryder egentlig lidt vi ikke også bare fik kønnet at vide anden gang.

I stedet skulle man hører på folks konstante gisninger om kønnet. Og så fik vi faktisk en pige (har en dreng i forvejen) det havde været fedt at vide Så kunne have gået og nydt tanken om den lille pige...

Anmeld

12. december 2010

Maja_4000

Vi kender kønnet - Vi venter en pige (: 
Jeg kunne slet ikke vente ! Synes også det var et meget "praktisk" spørgsmål at få svar på .. Hvis det blev en pige kunne vi f.eks. arve helt vildt meget tøj ! .. Og så synes jeg det er rart at kunne sige "HUN sparker/har hikke/noget andet"  

Anmeld

13. december 2010

Rødhætte

Sjovt så forskellige meninger der er om det, men heldigvis er det jo op til os selv 

Jeg ville på en måde gerne vide det, men manden vil vente, så må vi se om vi også kan vente når vi en gang i fremtiden skal have nr 2

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Manden og jeg kendte ikke kønnet på begge vores dreng, da de lå i mavsen. Og vi synes begge at det var helt vildt fedt, ikke at vide noget.

Med nr.1 var vi overbeviste om, at det blev en lille pige. Og med nr. 2 var vi overbeviste om, at det blev en lille dreng

Men de er rigtig mange, der får det at vide. Da vi ventede nr 2 sad jeg til fødselsforberedelse, sammen med 12-14 andre kvinder. Og ud af alle os, var vi 2, som ikke kendte kønnet og heller ikke ønskede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.