patricia søger et hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Kruse90 skriver:

ja det er rigtigt
så går det nok ikke
Det er nemlig forskelligt hvordan han reagere på det:s

Men held og lykke med salget.
Håber du finder en godt hjem til hende, hun er da bare for skøn

åha desværre .. men mange tak! jeg krydser virkelig os bare for min lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

BinaMor

hun er vel ikke van til hund, har kat i forvejn og de er de bedste venner  men de er jo også vokset op sammen

Anmeld

12. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

BinaMor skriver:

hun er vel ikke van til hund, har kat i forvejn og de er de bedste venner  men de er jo også vokset op sammen

Hej.. nej jeg aner faktisk ikke om hun kan lide hunde..

Anmeld

12. december 2010

BinaMor

den-lykkeligste skriver:

Hej.. nej jeg aner faktisk ikke om hun kan lide hunde..

det kan hun nok ikke så. det plejer de ikke. og så er det nok for synd for så vil hun være meget bange herhjemme i starten

hun er ellers køn! held og lykke

Anmeld

12. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

BinaMor skriver:

det kan hun nok ikke så. det plejer de ikke. og så er det nok for synd for så vil hun være meget bange herhjemme i starten

ja det kan jeg godt se - det ville være en dum start for hende! det ville være synd. jo tak! håber den rette dukker op om sider

Anmeld

12. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

BinaMor skriver:

mange tak..  ja hun er en FLOT kat

Anmeld

12. december 2010

Ryberg

hvordan har hun det med børn?

Vi bor ude på landet, til en rolig trafikeret vej... og har mark og have... jeg har haft kat i mange år, men måtte skille mig af med min fordi min kæreste havde 2 hunde da jeg flyttede ind.. men det fungerede ikke med de 2 hunde, så de er hos hans forældre nu...

Og vil sindssygt gerne have en kat, som skal kunne færdes ude

Har lige vedlagt et billede af min tidligere kat som bor hos en anden ejer nu og tjekker stadig op på hvordan hun har det

jeg ved godt at penge ikke er et spørgsmål når det gælder husdyr, men da vi lige for tiden ikke har sindssygt mange penge, og der jo skal investeres i kattebakke og foder osv. så ville jeg bare høre hvad du tænkte af pris for sådan et dejligt vidunder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

KittyGirl skriver:

hvordan har hun det med børn?

Vi bor ude på landet, til en rolig trafikeret vej... og har mark og have... jeg har haft kat i mange år, men måtte skille mig af med min fordi min kæreste havde 2 hunde da jeg flyttede ind.. men det fungerede ikke med de 2 hunde, så de er hos hans forældre nu...

Og vil sindssygt gerne have en kat, som skal kunne færdes ude

Har lige vedlagt et billede af min tidligere kat som bor hos en anden ejer nu og tjekker stadig op på hvordan hun har det

jeg ved godt at penge ikke er et spørgsmål når det gælder husdyr, men da vi lige for tiden ikke har sindssygt mange penge, og der jo skal investeres i kattebakke og foder osv. så ville jeg bare høre hvad du tænkte af pris for sådan et dejligt vidunder

FLOT BESKRIVELSE & et rigtig godt billede af katten .. lyder kanon godt i mine øre. 

Ja nu er hun jo en kat jeg utrolig meget er glad for, og derfor heller ikke gør hende alt for billig og derimod en kat med masser af pleje og foder medfølger hende, og en kattebarke og en plade hvor hun kan krasse sine klør..  og en fin børste! prisen afhænger også lidt af jer derude.. så kom med et bud.. ?

Anmeld

12. december 2010

Ryberg

den-lykkeligste skriver:

FLOT BESKRIVELSE & et rigtig godt billede af katten .. lyder kanon godt i mine øre. 

Ja nu er hun jo en kat jeg utrolig meget er glad for, og derfor heller ikke gør hende alt for billig og derimod en kat med masser af pleje og foder medfølger hende, og en kattebarke og en plade hvor hun kan krasse sine klør..  og en fin børste! prisen afhænger også lidt af jer derude.. så kom med et bud.. ?

Jeg vil ikke byde.. for det er din skattemus.... jeg kan kun tilbyde hende et hjem med stor kærlighed... og erfaring omkring lang pels... min kat var ægte blå maine coon, og min mormor er tidl. perser opdrætter/udstiller...

kom med en pris og så skal jeg lige sludre med min mand om det - han ved det ikke endnu nemlig

Anmeld

12. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

KittyGirl skriver:

Jeg vil ikke byde.. for det er din skattemus.... jeg kan kun tilbyde hende et hjem med stor kærlighed... og erfaring omkring lang pels... min kat var ægte blå maine coon, og min mormor er tidl. perser opdrætter/udstiller...

kom med en pris og så skal jeg lige sludre med min mand om det - han ved det ikke endnu nemlig

ej hvor dejligt..  lyder bare kanon!!! vil hun elske jamen mit bud kunne været på 800?

kattebarke/fodder - børste , kattegrus og sådan en plade til hendes klør.. sådan så hun får den bedste start var det noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.