Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Patricia søger et nyt og trygt hjem hvor hun både kan være inde/ude. og den mulighed kan jeg ikke give hende. Jeg bor i egen lejlighed på 1,sal lige ud til en trafikeret vej og simpelthen nemt og enkelt ikke tør lukke hende ud, frygt for hun en dag blir kørt ned eller hun blir samlet op da jeg bor inde i en lille by eller hvis jeg ikke kan høre hende når hun vil ind da vi har en trappe op til salen ! så derfor vil jeg håbe at nogle kan give hende et godt hjem som jeg ikke længere kan give hende. Har så mange problemer med hun piver og vil ud, men bare ikke tør! og defor synes jeg heller ikke hun skal være under mit tag længere da det hverken er hendes skyld eller problem! patricia er 1 år gammel, og skal have en del pleje. hun er meget dejlig men sin egen! hun har fået ormekur/loppekur..! hun er ikke ægte men halv skovkat/Maine Coon. jeg vil SIKRE hun ikk blir solgt videre eller blir mishandlet - så håber det er ærlige sjæle.. for jeg kan bare ikke få mig selv til at aflive hende!!! men kom med et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øj hende ville jeg gerne ejemen Jans storebror kan ikke tåle kat
Kruse90 skriver: øj hende ville jeg gerne ejemen Jans storebror kan ikke tåle kat
øv for den ! ja hun er bare mors lille pige men mit ansvar er også at hun trives og har det godt. Og det gør hun ikke længere ): så håber hun kommer et godt sted hen
den-lykkeligste skriver: øv for den ! ja hun er bare mors lille pige men mit ansvar er også at hun trives og har det godt. Og det gør hun ikke længere ): så håber hun kommer et godt sted hen
årrh det håber jeg også hun gør.For waw hvor er hun dejlig.Du ved ikke hvordan folk der er allerisk reagere på hende vel?
Kruse90 skriver: årrh det håber jeg også hun gør.For waw hvor er hun dejlig.Du ved ikke hvordan folk der er allerisk reagere på hende vel?
hun er MEGET flot! nej overhovedet ikke ! min far tåler heller ikk kat så vi lukker hende normalt ind i et andet rum og har gjort ekstra rent.. men tror ikke hun er god for folk med alergi
den-lykkeligste skriver: hun er MEGET flot! nej overhovedet ikke ! min far tåler heller ikk kat så vi lukker hende normalt ind i et andet rum og har gjort ekstra rent.. men tror ikke hun er god for folk med alergi
finder hun sig i at blive lukket derind mens han er der?Reagere din far på hende??
Kruse90 skriver: finder hun sig i at blive lukket derind mens han er der?Reagere din far på hende??
ja hun er så bare i soveværelset hvor hun får alle sine ting med. det kan mærkes på ham når han er taget afsted igen! men det jo vist forskelligt igen hvordan vi reager på allergi. men i nogle små timer kan han holde det ud, og så ender det med han tager hjem når øjene løber..
hun sover eller leger bare
den-lykkeligste skriver: ja hun er så bare i soveværelset hvor hun får alle sine ting med. det kan mærkes på ham når han er taget afsted igen! men det jo vist forskelligt igen hvordan vi reager på allergi. men i nogle små timer kan han holde det ud, og så ender det med han tager hjem når øjene løber..
ja det er rigtigtså går det nok ikkeDet er nemlig forskelligt hvordan han reagere på det:sMen held og lykke med salget.Håber du finder en godt hjem til hende, hun er da bare for skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128