Bare lidt nysgerrig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

trunte89

Her nåede vi at være sammen i halvanden måned inden jeg blev gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

ivfmarie

vi blev kærester i i slutningen af 1999, blev gift i juli 2002, prøvede at blive gravid fra starten af 2003 og fik vores første barn i juli 2005... sååøøh... det må jo være 5-6 år.

Marie

Anmeld

2. september 2008

*sara*

Vi havde kun kendt hinanden i ca. 6 mdr. Og det var helt igennem planlagt, at jeg skulle blive gravid..

Der var mange der ikke troede på det ville holde mellem os, fordi vi ikke "kendte" hinanden helt.. Men men men, den dag idag er vi forældre til to, og gift.. :D

Anmeld

2. september 2008

Silas

Blev kærester den 11 juni 2004, fik vores første barn 4 juni 2008.

Ikk planlagt men han er sq en fantastisk lille en, og meget nem at have med at gøre.

Anmeld

4. september 2008

juel1982

Vi blev kærester i januar 07 og blev gravid April 07.
Fødte desværre vores dødfødte dreng Nov 07, gravid igen December 07 og har termin om 1 uge og 5 dage (16 SEP 08)

Forlovet 30/6-07
Kæft 07 har været op og nedture og vores forhold er KUN blevet stærkere (L)

Anmeld

4. september 2008

sbs78

Vi blev kærester i Juni 01. Flyttede sammen i Aug 02. Vi fik Laura i den 19 Dec 03. Blev gift den 19 Aug 06 og fik Freja den 30 Juli 07. Så vi var sammen 2½ år inden vi fik den første.

(H) Sidsel

Anmeld

5. september 2008

Louise mortil4

vi hade kendt hinanden i 2½ månede da jeg stod med en positiv test. begyndte at være sammen med 21 marts 05 og den 17 februar 06 kom freja til verden 4 dage over termin.

(H) Louise

Anmeld

5. september 2008

Heidi B

Hej Vi lærte hinanden at kende i 2002, bestemte os for at prøve at blive gravid i nov 2005. ( jeg er blond, så jeg troede når jeg havde spist p-piller i 15 år, at der ville gå mere end et halvt år før der skete noget). Jeg blev gravid i nov 05 og fødte Jeppe og Mikkel i aug 06! Et halvt år tids før jeg havde planlagt det, for jeg var færdig med min uddannelse i jan 06, og gik fra allerede 1/5-06. Jeg ville gerne have ventet til jeg fik lidt rutine. Men det bestemte jeg så ikke selv. :'( Blondine siger jeg bare!!!! :$ (H) Heidi

Anmeld

5. september 2008

famjørgensen

Vi begyndte at komme sammen nytårsaften. og i okt/nov fandt jeg ud af at jeg var gravid.. så det må have været inden for et år.. hun er så født da vi havde været samme i lidt over 1½ år..

Anmeld

6. september 2008

Guldet

Min kæreste og jeg har været sammen i 7 ½ år . Og venter vores første barn d. 24 dec.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.