Bare lidt nysgerrig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

MajaLivaSofie

halvanden månede. og hun var delvis planlagt (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

monstar99

havde 11års dag i jan. og blev gravid i marts så har næsten været sammen i 12år før første barn, vi fik dog vores første hund sammen efter 5år nr. efter 10½år så de 2 giver os også meget glæde.

Anmeld

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Med min søns fandt vi sammen den 27/7-97 og gik igang med baby i okt 1999 og i juni fandt jeg ude af jeg var i 7 uge... så nået næsten vores 3 års dag da jeg teste positiv hos lægen...

Med min datters far var vi første kæreste i 94 til 95.Fat så hinanden i juli 2004 igen og vi sagde forstarten sker det så sker det og ja 31/1-05 teste jeg positiv 1 gang men midste 7+0 henne(mega uhyggeligt selv om det var 6 gang jeg midste men 2 gang med ham)Nååå men kom så til gynækolg i april og fandt frem til jeg har slap slimhinde og når jeg blever gravid skal jeg tag progestan stoppe hos gynækologen d.7/10-2005 og flytte 12/11-05 fra køge til korsør og 1/12-05 teste jeg positiv.Så vi nået af være sammen i ca 1 år og 4½ mdr...

Elsker min to dejlig børn og de er 110% ønskede.... Dog var min søn nået Mere planlagt og bedre tænkede osv osv..
Hvor mange gravide nok menere deres nr 2 der er mere planlagt...

knussss

Anmeld

1. september 2008

Tullebobs

Vi havde kendt hinanden i 5 1/2 år da jeg blev planlagt gravid...

Anmeld

1. september 2008

Kloster

[citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] ...for at vide hvor lang tid I havde kendt jeres kærester/mænd inden i valgte at få et barn sammen. Stem løs! :)) [/citat] Hej Mathilde. Ja jeg har stemt i 1-2 år. Men det kræver lige en forklaring :) Jeg har nemlig været unddomskærester med min mand, da jeg gik i 8. klasse og han gik i 9. klasse. Vi kom så ikke sammen så længe, men har altid været venner og gået i byen sammen. Men så 5 år senere, blev det lidt mere hedt og tiden var bedre ;) Vi begyndt her at komme sammen i 95' Blev forlovet i 96' Fik vores første planlagte barn i 97' Fik vores andet planlagte barn i 99' Gift i 99' Fik vores tredje (ret uplanlagte) barn i 04' Derudover havde jeg en spontan abort i 97' også. Og fik en abort i 04':'( Så vi har også haft nok at se til 8D (H) Kloster

Anmeld

1. september 2008

miver

imellem 2-3 mdr og det var planlagt ;)
(H)

Anmeld

1. september 2008

Gustavsmor

Blev kærester - Okt 2002
Blev Gravid- Jan 2007
Fødte Gustav 13. Okt 2007

Anmeld

1. september 2008

netdaddy

6-7 år her, og det var i den grad planlagt

Fandt sammen i juni 2001
Forlovet i december 2001 (nytårsaften - og vi var ikke fulde!)
Smed pillen i 2004
Prøvede i flere år inden vi fandt "fejlen"
Gift i juli 2006 (friede på stranden på Kreta under solnedgangen - lang forlovelse af forskellige årsager)
Gravid i december 2007
Fik vores søn Luka d. 26-08-08 kl. 16.36 efter akut kejsersnit og er nu hjemme igen på andet døgn.

Puha det er hårdt at blive far...både fysisk og mentalt

Anmeld

1. september 2008

Tynen

Har svaret oevr 7 år (PHEEW!!!) (C)

Anmeld

2. september 2008

Randi

Stemte 1-2år... Vi havde kendet hinanden 1½ mdr inden vi blev kærester, og vidste ret hurtigt at det skulle være os... Vi ville dog gerne begge to have udd inden vi skulle have børn, men det måtte vi ændre lidt på, da jeg blev gravid efter vi havde været kærester i ca 4-5 mdr..... Han var ikke helt planlagt, men han kom, han var dejlig og vi vil for intet i verden undvære hverken ham eller hans lillesøster på 3½ mdr..... :D(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.