kan mave "gære"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Kay

Maja84 skriver:

jeg har heller aldrig været fan af det, men er blevet meget bedre til det, og jeg køber den billige 2 liters fra harboe med citrus, den kan fås i de fleste butikker og koster en 5-7 kr for 2 l

bliig måde at blive rask... hmm jeg prøver i morgen  

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Kløver

Kay skriver:

bliig måde at blive rask... hmm jeg prøver i morgen  

tak

var så lidt, håber det hjælper

Anmeld

13. december 2010

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Jeps..nu er du inde på et af mine specialeområder
Ganske almindelig danskvand UDEN citrus i rigelige mængsder og paragurt tabs.
Så skal den nok komme på rette køl igen.
Hvis man lider af for meget mavesyre, er det en god ide altid at drikke meget danskvand.
Jeg er født med kronisk for meget mavesyre og var ved at dø af det som lille flere gange.
Senere i livet rykker det gerne ned i tyktarmen og sætter sig også der som kronisk tyktarms katar.
Hvis du vil have den rette diæt som kan gøre dit liv mere udholdeligt, så bare sig til.
Selv får jeg også syreneutralicerende, men jeg får nogle der både forebygger Reflux, altså halsbrand og forhindrer kramper i spiserøret.
Damn det er besværligt med alle de dårligdomme.
Men som sagt en god diæt kan klare de værste maveproblemer.

Kærligst
Sussie

Nysgerrig   hva gør man ved kronisk tyktarms katar ????

Tror det er det jeg lidt af (også kaldet irritabel tyktarm ikke ??)

Anmeld

13. december 2010

SussieThyssen

Muffi :o=) skriver:

Nysgerrig   hva gør man ved kronisk tyktarms katar ????

Tror det er det jeg lidt af (også kaldet irritabel tyktarm ikke ??)

Spiser den rette kost og holder sig fra de ting man ikke kan tåle

Og ja, det er næsten det samme tyktarms katar og irritabel tyktarm.

Anmeld

13. december 2010

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Spiser den rette kost og holder sig fra de ting man ikke kan tåle

Og ja, det er næsten det samme tyktarms katar og irritabel tyktarm.

Hmm det gør jeg i forvejen   så kan det åbenbart ikke blive bedre ...

Anmeld

13. december 2010

SussieThyssen

Hmm det gør jeg i forvejen   så kan det åbenbart ikke blive bedre ...

Holder du dig fra mælk, krydrede ting, fede ting, alkohol, syreholdige frugter og grønsager, så vidt muligt fra stegte ting og al den slags. Ja, så kan det nok ikke blive bedre
Men helt styr på en irritabel tyktarm får man aldrig...men kosten kan gøre meget for at afhjælpe det.

Anmeld

13. december 2010

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Holder du dig fra mælk, krydrede ting, fede ting, alkohol, syreholdige frugter og grønsager, så vidt muligt fra stegte ting og al den slags. Ja, så kan det nok ikke blive bedre
Men helt styr på en irritabel tyktarm får man aldrig...men kosten kan gøre meget for at afhjælpe det.

Hold da op , nej alt det kan jeg ikke svare ja på ,, Mælk , fed og krydret mad er jeg blevet kar over jeg ikke kan tåle , men alt det andet ,,   Så må man jo nærmest ikke spise noget

Anmeld

13. december 2010

Sitrani

Hej - ikke fordi jeg har så meget forstand på det, men jeg ville gå til lægen - det kan måske være begyndende mavesår.. Sad ved siden af én til noget julefrokost, og hun havde ondt i maven og kunne heller ikke tåle at spise de ting I skriver om.. Hun havde fået konstateret mavesår hos lægen ved en kikkertundersøgelse..

Men det er jo ikke sikkert at det er så slemt..

Anmeld

13. december 2010

SussieThyssen

Hold da op , nej alt det kan jeg ikke svare ja på ,, Mælk , fed og krydret mad er jeg blevet kar over jeg ikke kan tåle , men alt det andet ,,   Så må man jo nærmest ikke spise noget

Man lærer med tiden at spise meget lidt af de slemme ting og så vidt muligt holde sig til de gode

Anmeld

13. december 2010

Kay

STN skriver:

Hej - ikke fordi jeg har så meget forstand på det, men jeg ville gå til lægen - det kan måske være begyndende mavesår.. Sad ved siden af én til noget julefrokost, og hun havde ondt i maven og kunne heller ikke tåle at spise de ting I skriver om.. Hun havde fået konstateret mavesår hos lægen ved en kikkertundersøgelse..

Men det er jo ikke sikkert at det er så slemt..

hej har været til lægen og til special læge før flere gange... for har nemmelig iritabel tarm og nogle problemer med en lukke muskel mellem mave og halsrør.... og har ikke tilnærmelses vis mavesår heldigvis.... men mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.