De stolte øjeblikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Pige2009

Turtles skriver:

Hej alle sammen.
Jeg er førstegangs mor og min søn er nu 10 mdr. Og jeg er super glad for at være blevet mor.
Men en af de ting som jeg er blevet positiv overrasket over, er de følelser der høre med til mor rollen.
Fek.s første gang min søn han klappede, blev jeg så stolt at jeg begyndte at græde af glæde ( det overvælet mig helt) en følelse jeg aldrig har følt før
Her for en uge siden, fik jeg så igen den oplevesle, da min søn tog begge arme over hovedet, da vi spurgte hvor stor han var..
Det er jo næsten helt fjollet at man kan blive så stolt og rørt til tåre "bare" fordi han tager armene over hovedet ha ha

Har i haft samme oplevelse og hvornår fik i første gang den "stolte følelse" ?

Da Laura smilede for første gang som 3 uger, var jeg solgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Første gang jeg hørte ham grine - sådan et helt rigtigt og højt grineflip

Anmeld

13. december 2010

lauras*mor*

ja når man bliver mor er ens liv pludselig fyldt med en masse stolte øjeblikke over de mindste ting... hehe... :-)

Jeg var specielt stolt da:

Laura til en fremmede dame i IKEA sagde: ved du hvad?

Hun sagde MOR første gang

Hun begyndte at gå

Hun dykkede første gang

Hun svømmede helt selv med badeluffer på

Når dagplejemoren roser hende for selv at tage tøj og sko på.

Når hun danser rundt til musik med en anden fra dagplejen

når hun leger the selskab med sine bamser.

uhh ja men der er jo mange, og kunne sikkert blive ved i flere uger, og derefter vil der så være endnu flere ting... hehe... :-)

Anmeld

13. december 2010

Turtles

KaLee skriver:

Der er sååå mange ting, som man bliver stolt over med vores små stjerner

Det var også lige fra at smile, trille, kravle, gå osv..

Nogle eksempler:

baronen begyndte at trille, da vi var afsted til noget åbning af et sundhedshus hvor vi boede.. Nøøøj det var stort, for det var helt uventet... men kan skal liiige undertrykke sin begejstring, når man er ude.. (ellers havde jeg været MAX pinlig).

Da knægten begyndte at gå, så gik han sidelæns i de første 2 uger... jeg var ved at revne af stolthed - og synes det var mega komisk at det var sidelæns - for det var jo noget specielt.. Så han traskede igennem lejligheden sidelæns..

Nu venter jeg på at hans sprog udvikler sig, for det går ikke så hurtigt som ved resten... Jeg oplevede 1 gang at han højt og tydeligt sagde mboar! (mor) midt i bussen... Igen måtte jeg tøjle mig selv - var lige ved at tude.. knægten har IKKE gjort det siden....

Århh altså.. Det er lige præsic det jeg mener, når man pludselig blir overvældet af stolthed, på tidspunkter man ik lige regner med;0)
Det er en fantastisk føelse! I lov It!!

Anmeld

14. december 2010

Noneother

Første gang jeg hørte ham grine - sådan et helt rigtigt og højt grineflip

Babygrin. Det er da bare det sødeste i verden.
Jeg husker tydeligt 1. gang min søn grinede. -og jeg kan stadig blive sådan helt blød, når han får sig et grineflip.

Anmeld

14. december 2010

MariaJ

Altså, jeg smelter jo i et eller andet omfang hver dag, fordi min datter bare er det herligste lille væsen, jeg nogensinde har set. Men i dag havde hun simpelthen et mega-grineflip, fordi jeg grinede af noget andet, og det var bare SLET ikke til at stå for. HUn plejer mest at grine hvis man kilder hende, så at hun fuldstændig uopfordret sad og skraldgrinede for sig selv, fik mig næsten rørt til tårer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.