Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde Hvordan går det hos jer??? Lene
1000 tak søde Hvordan går det hos jer??? Lene
Vi er syyyyge Jonathan hoster, snotter og pjevser og det gør jeg også og vi skulle have været til ÅRETS fest med vennerne i aften med pailletter og champagnemohjitos, barnepige var arrangeret - men den er aflyst fordi der var så mange syge, inklusiv os. Så nu sidder jeg her på 5. liter kamillethe og forbereder mig på endnu en helvedesnat i stedet for den festlige dansenat vi havde planlagt... ÆV!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Vi er syyyyge Jonathan hoster, snotter og pjevser og det gør jeg også og vi skulle have været til ÅRETS fest med vennerne i aften med pailletter og champagnemohjitos, barnepige var arrangeret - men den er aflyst fordi der var så mange syge, inklusiv os. Så nu sidder jeg her på 5. liter kamillethe og forbereder mig på endnu en helvedesnat i stedet for den festlige dansenat vi havde planlagt... ÆV!!!
ÆV!!!!! Søde, havde håbet i havde fået det bedre!!!!
KÆMPEtil jer alle sammen!!! God bedring!!!!
Håber virkelig der er jackpot til dig i morgen! er super spændt på hvordan det går!
Nisse kram fra Mig!
AnneP skriver: Håber virkelig der er jackpot til dig i morgen! er super spændt på hvordan det går! Nisse kram fra Mig!
1000 takker søde... Glæder mig for vildt... Weeee..
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde... Hvordan går det med jer??? Lene
1000 tak søde... Hvordan går det med jer??? Lene
Det går super godt
Har du været med en opdatering eller er jeg ikke blind?
FrkLarsen skriver: Det går super godt Har du været med en opdatering eller er jeg ikke blind?
Er ved at lave den nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128