Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det imorgen jeg skal scannes igen.. Håber ægene er klar og vi får dagen udtagningen af vores æg... Det bumler godt i stokkene og mine snipper er vildt ømme...... LOL... Ufatteligt man kan være så glad over ubehaget......
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det bliver så spændende - nu har jeg fulgt din kamp siden jeg kom her til og jeg vil ønsker jer al mulig held og lykke med det hele
ønskebarn74 skriver: Så er det imorgen jeg skal scannes igen.. Håber ægene er klar og vi får dagen udtagningen af vores æg... Det bumler godt i stokkene og mine snipper er vildt ømme...... LOL... Ufatteligt man kan være så glad over ubehaget...... Lene
x 1000
Nu må tiden sku nærme sig til at du kommer op foran i køen til at blive moooar!!!
Held og lykke mange gange, glæder mig til at læse en opdatering i morgen
Kamilla med Emilie på 4 måneder nu
FrkLarsen skriver: x 1000 Nu må tiden sku nærme sig til at du kommer op foran i køen til at blive moooar!!! Held og lykke mange gange, glæder mig til at læse en opdatering i morgen Kamilla med Emilie på 4 måneder nu
1000 tak søde... Hvordan går det med jer??? Lene
Er spændt på at læse din opdatering i morgen
Uuuuuh, spændende Jeg kigger ind og læser din glade update i morgen
Uhh hvor spændende ... alt hvad jeg kan for dig
AnneH skriver: Er spændt på at læse din opdatering i morgen
Takker søde... Men ikke så spændt som jeg er, på hvor god en opdate jeg har til jer...
Er totalt lalle glad idag...
Rosa skriver: Uuuuuh, spændende Jeg kigger ind og læser din glade update i morgen
1000 tak søde Hvordan går det hos jer??? Lene
Mullepigen86 skriver: Uhh hvor spændende ... alt hvad jeg kan for dig
1000 mange tak søde.. Lene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128