Anonym skriver:
Har bare så ondt efterhånden , at jeg ikke kan holde ud at gå nogen steder .. Er i 39. uge ..
Men det kan jo være jeg nærmest flytter ind hos mine veninder / forældre når den lille kommer , fordi jeg er træt af at være alene .. Så fatter han det måske 
Ja så kan det være han fatter det..... men vil da helt klart mene det er bedre at starte et andet sted end at flytte. Feks starte med at snakke med ham om det. Med mindre der også er andre ting der plager dig.
Jeg har en klar holding til din situation. Hvis din kæreste virkelig havde brug for de poolkøer, så havde du nok hørt ham ønske sig dem i løbet af noget tid, med mindre det netop var et panikkøb, som nogen nævnte. Og helt ærlig, så burde han havde snakket med dig om det, da det egentlig er et ret stort beløb uanset tanken med det. Og det er da vældig hyggeligt at mødes med vennerne til et slag pool, men med en bette om lidt og nok at tage sig af, så er tidspunktet måske ikke helt okay. Især ikke hvis der også skal tages hensyn til hans fodbold, for hvem dælen er det så der kommer til at sidde isoleret derhjemme. Og synes da man er to om at få barn, så måske det er på tide han også kommer ind i kampen her. Og jeg mener ikke fodboldkampen 
Anmeld