blir det bedre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Aves..

3xM skriver:

jeg er nu endelig flyttet med drengende.

men jeg føler mig tom nu hvorfor er jeg ked af et når jeg burde være lettet.

jeg skal ikke længere vente på en der kommer dumpende som det passer, jeg skal ikke længere findre flirtende smsér med eksen, jeg skal ikke blive sur over at være alene mor m drengende i et forhold, jeg skal ikke gå med mavepine over ham...

men det gør ondt : løgnene, manglende støtte og omsorg manglende ansvar fra hans side

og så fordi han kører mig rundt i managen så lægger han op til mig i onsdags efter aborten og vi snakker under 2 timer efter...hvorfor ???

jeg kan ikke tro han er sådan et svi.. men havde jeg hørt om ham så ville jeg syntes det var jordens størrest uempatiske mand-men jeg elsker hamendnu HVORNÅR STOPPER DET

Gør dig fri og lad være med at gøre dig afhængig af at blive kørt op og ned hele tiden....man finder sig aldrig i at blive behandlet skidt uden man selv får noget ud af det...hvad fik du ud af det?

Det kan blive bedre, hvis du vil det og hvis du gør dig helt fri....hvorfor vil du kontakten, hvad er det ved ham der gør du bliver ved....hvis man ikke selv tror man er mere værd, så bliver man behandlet derefter, tror jeg....

Men kun du kan vælge at komme videre og give slip og det var dit valg at leve med ham, og nu kan du vælge at gøre dig fri af ham...

Held og lykke...livet venter, og det er fantastisk og fuld af muligheder, hvis du vil det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

SussieThyssen

3xM skriver:

kære

tak...

men det er hårdt, jeg svinger helt vildt følels mæssigt.jeg kan være glad og afklaret det ene øjeblik og det næste vælter minder ind og jeg tuder bare...

min kontakt til ham er sparsom, men min drøm om ham endnu stor...

jeg befinder mig i en sorg som jeg ikke føler er lovlig, fordi jeg bare er vraget, eller vragede ham. men havde han ikke været her mere på denne jord havde den været lovlig. men sådan en sorg føler jeg om ham. jeg føler han er brat revet væk.

stod han her og ville foresætte kunne jeg ikke fordi min tillid til ham er væk.

jeg føler mig tom, indelukket, såret, min mand dén mand jeg troede på drømmen med, ham der tog os til sig da det var svært men nu det her ?....

ham der for 6 uger siden havde os og elskede os ville gå gennem ild og vand for os, min lille dreng på 4 mdr nu svigtet af 2 mænd i hans liv

*trøste*
Ja, du må holde ud og bevare stoltheden.
Og så må du godt blive gal..gal på egne vegne og din søns.
Vrede er en mere positiv følelse end sorg.
Men jeg er lige her..skriv til mig når som helst, du trænger til en snak, hælde vand ud af ørerne, skælde ud eller bare fortælle for at slippe af med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.