3xM skriver:
jeg er nu endelig flyttet med drengende.
men jeg føler mig tom nu hvorfor er jeg ked af et når jeg burde være lettet.
jeg skal ikke længere vente på en der kommer dumpende som det passer, jeg skal ikke længere findre flirtende smsér med eksen, jeg skal ikke blive sur over at være alene mor m drengende i et forhold, jeg skal ikke gå med mavepine over ham...
men det gør ondt : løgnene, manglende støtte og omsorg manglende ansvar fra hans side
og så fordi han kører mig rundt i managen så lægger han op til mig i onsdags efter aborten og vi snakker under 2 timer efter...hvorfor ???
jeg kan ikke tro han er sådan et svi.. men havde jeg hørt om ham så ville jeg syntes det var jordens størrest uempatiske mand-men jeg elsker hamendnu HVORNÅR STOPPER DET 

Gør dig fri og lad være med at gøre dig afhængig af at blive kørt op og ned hele tiden....man finder sig aldrig i at blive behandlet skidt uden man selv får noget ud af det...hvad fik du ud af det?
Det kan blive bedre, hvis du vil det og hvis du gør dig helt fri....hvorfor vil du kontakten, hvad er det ved ham der gør du bliver ved....hvis man ikke selv tror man er mere værd, så bliver man behandlet derefter, tror jeg....
Men kun du kan vælge at komme videre og give slip og det var dit valg at leve med ham, og nu kan du vælge at gøre dig fri af ham...
Held og lykke...livet venter, og det er fantastisk og fuld af muligheder, hvis du vil det..
Anmeld