blir det bedre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. december 2010

3xM

jeg er nu endelig flyttet med drengende.

men jeg føler mig tom nu hvorfor er jeg ked af et når jeg burde være lettet.

jeg skal ikke længere vente på en der kommer dumpende som det passer, jeg skal ikke længere findre flirtende smsér med eksen, jeg skal ikke blive sur over at være alene mor m drengende i et forhold, jeg skal ikke gå med mavepine over ham...

men det gør ondt : løgnene, manglende støtte og omsorg manglende ansvar fra hans side

og så fordi han kører mig rundt i managen så lægger han op til mig i onsdags efter aborten og vi snakker under 2 timer efter...hvorfor ???

jeg kan ikke tro han er sådan et svi.. men havde jeg hørt om ham så ville jeg syntes det var jordens størrest uempatiske mand-men jeg elsker hamendnu HVORNÅR STOPPER DET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

CamillaValby

3xM skriver:

jeg skal ikke længere vente på en der kommer dumpende som det passer, jeg skal ikke længere findre flirtende smsér med eksen, jeg skal ikke blive sur over at være alene mor m drengende i et forhold, jeg skal ikke gå med mavepine over ham...

men det gør ondt : løgnene, manglende støtte og omsorg manglende ansvar fra hans side

og så fordi han kører mig rundt i managen så lægger han op til mig i onsdags efter aborten og vi snakker under 2 timer efter...hvorfor ???

jeg kan ikke tro han er sådan et svi.. men havde jeg hørt om ham så ville jeg syntes det var jordens størrest uempatiske mand-men jeg elsker hamendnu HVORNÅR STOPPER DET

Ville ikke gå fra dit indlæg uden at give dig et

Der kan desværre gå længe før at du er ovenpå. Men giv dig selv tid til det, det hjælper ikke at man ignorerer det.

Håber at du har nogle gode veninder tæt på dig, der evt. kunne komme og hygge lidt med dig

Anmeld

11. december 2010

bøgelund

3xM skriver:

årh det er bare noget rod det hele. 

men følelser stopper ikke bare sådan, selvom det kunne være nemt.. 

du kan kun blive stærkere af det her, selvom det ikke virker sådan lige nu.. du fortjener ikke at leve med en, som pisser dig op af ryggen.  

jeg håber det bedste for dig.. 

kæmpe kæmpe kæmpe 

Anmeld

11. december 2010

3xM

CamillaValby skriver:

Ville ikke gå fra dit indlæg uden at give dig et

Der kan desværre gå længe før at du er ovenpå. Men giv dig selv tid til det, det hjælper ikke at man ignorerer det.

Håber at du har nogle gode veninder tæt på dig, der evt. kunne komme og hygge lidt med dig

tak...

tjah ikke nogen der bor tæt på og som kan være her andet i tlf. men hvordan for man bare vendt spiralen så man kommer ovenpå, han er jo slet ikke det her værd...

Anmeld

11. december 2010

anna-jonas

Det bliver bedre..................det lover jeg dig. Men du skal være tro mod dig selv, og ikke lade ham køre rundt med dig. Slut er slut..................så du kan bruge din energi på dine drenge, og ikke på fortsat at vente og analysere alting.

Håber at i har fået en dejlig bolig, og at du har venner omkring dig.

Knus Mette

Anmeld

11. december 2010

CamillaValby

anna-jonas skriver:

Det bliver bedre..................det lover jeg dig. Men du skal være tro mod dig selv, og ikke lade ham køre rundt med dig. Slut er slut..................så du kan bruge din energi på dine drenge, og ikke på fortsat at vente og analysere alting.

Håber at i har fået en dejlig bolig, og at du har venner omkring dig.

Knus Mette

Anmeld

11. december 2010

Ellim

Det kan bare gøre så ondt.. Det eneste jeg ved er at du kun bliver meget stærker fra dag til dag, hold fast i din beslutning - og hold ud.. Det skal nok blive bedre med tiden.. Men for fan' det er hårdt i starten..

Bare husk på - POWER!! Hold fast i det!

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Kære Maria.

Nu skal du foreløbig give det tid og finde dig selv i hele det her, så du kan tage hånd om dine dejlige drenge. Det bliver heldigvis bedre, selvom der godt kan gå lang tid. Jeg synes også, du skal give dig selv lov til at føle sorg og være ked af det for det er en naturlig del af processen, du nu skal igennem - det skal gøre ondt før det bliver godt og det er desværre sandheden.

Håber snart du får det en smule bedre...

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

3xM skriver:

Det tager tid at vende sig til at være alene.
Man skal have tid til at indordne sig efter alt det nye.
Vanen har jo længe gjort sig gældene.
Det er jo ligesom at holde op med at ryge. Man ved det er bedst for en at holde op, men abstinenserne...peeewwha!

Normalforhold til din x tager også tid. Men hold kontakten på så lavt niveau som muligt.
Korte klare beskeder, som kun holder sig til emnet.
Ingen familiær snak om vind og vejr. Ingen lange samtaler.
Brug hellere sms eller mail end telefonen osv.
Og lær så at være alene, lær at være nok i dig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

3xM

SussieThyssen skriver:

Det tager tid at vende sig til at være alene.
Man skal have tid til at indordne sig efter alt det nye.
Vanen har jo længe gjort sig gældene.
Det er jo ligesom at holde op med at ryge. Man ved det er bedst for en at holde op, men abstinenserne...peeewwha!

Normalforhold til din x tager også tid. Men hold kontakten på så lavt niveau som muligt.
Korte klare beskeder, som kun holder sig til emnet.
Ingen familiær snak om vind og vejr. Ingen lange samtaler.
Brug hellere sms eller mail end telefonen osv.
Og lær så at være alene, lær at være nok i dig selv.

Kærligst
Sussie

kære

tak...

men det er hårdt, jeg svinger helt vildt følels mæssigt.jeg kan være glad og afklaret det ene øjeblik og det næste vælter minder ind og jeg tuder bare...

min kontakt til ham er sparsom, men min drøm om ham endnu stor...

jeg befinder mig i en sorg som jeg ikke føler er lovlig, fordi jeg bare er vraget, eller vragede ham. men havde han ikke været her mere på denne jord havde den været lovlig. men sådan en sorg føler jeg om ham. jeg føler han er brat revet væk.

stod han her og ville foresætte kunne jeg ikke fordi min tillid til ham er væk.

jeg føler mig tom, indelukket, såret, min mand dén mand jeg troede på drømmen med, ham der tog os til sig da det var svært men nu det her ?....

ham der for 6 uger siden havde os og elskede os ville gå gennem ild og vand for os, min lille dreng på 4 mdr nu svigtet af 2 mænd i hans liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.