Hvad giver i ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

SussieThyssen

Naannaa87 skriver:

til jeres børn i julegave ? Vi har en dreng på 13 måneder og har besluttet os for at han skal have noget duplo, men vi ville gerne give ham lidt mere..

Hvad giver i jeres børn ?

Min ældste får Georg Jensen stager til juletræet af min mand og jeg + nogle tegneblyanter i god kvalitet af sin lillebror.
Den mellemste får Sex & the City 2 af os og tegnematerialer af lillebror.
Nickolai får bl.a. et playstationspil og et armbåndsur.
Asbjørn vores barnebarn på 6 år får tilbehør til Flexitrac og Kalahaspil. Emma hans lillesøs på 5 får tilbehør til Babyborn og et Musefælde-spil.
Og så er der naturligvis diverse kærester m.v. samt min mor, men de hører jo ligesom ikke ind under mine "børn" 

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Sesse89

Naja er knap 6 mdr.

Hun får noget legetøj +6mdr
Og en jakke + et sæt tøj.

Hun fik 2 julegaver på forskud
En hoppegynge og en spand med kloder så hun kan lære formerne skal passe for at få dem i spanden Kan ikk li huske hvad de hedder.

Vi skal et smut til Tyskland inden jul og regner med jeg finder noget mere derover

Anmeld

11. december 2010

LotteGabriella

Daniella er snart 2,5 år og vi giver hende disse ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2010

Mormilla

Min søn er 2 1/2 år og han får en traktor han kan køre rundt på. Den har vogn og alt muligt og så får han nogen små traktoer til en bondegård som han får af sin oldemor

Anmeld

11. december 2010

kamillapetersen91

LotteGabriella skriver:

ej de søde de  støvler hvor har du købt dem ? 

Anmeld

11. december 2010

Nadia&Daniel

Vores lille Laura er 2 mdr. til jul, og vi har købt et legetæppe (fra Lamaze) fra BabySam til hende. Af familien har vi ønsket os bl.a.: gavekort til BabySam og Kære Børn, tøj fra H&M og måleorm fra Lamaze. Vi skal holde barnedåb/bryllup i Feb., så der vil vi ønsker os lidt større ting og sager til hende

Anmeld

11. december 2010

4xGreve

Naannaa87 skriver:

til jeres børn i julegave ? Vi har en dreng på 13 måneder og har besluttet os for at han skal have noget duplo, men vi ville gerne give ham lidt mere..

vi giver Daniella en Fat boy sækkestol i lime og noget dublo og en peter plys telefon, fat boyén er købt for flere måneder siden for penge vi fik tilbage fra sygeforsikring danmark men vi blev lidt øv over ikke at give hende noget legetøj så vi var ude og købe lidt legetøj til hende også...

Anmeld

11. december 2010

4xGreve

LotteGabriella skriver:

ej hvor er de søde de der sko med mini på hvor har i købt dem?>:<

Anmeld

11. december 2010

>>Carina<<

Naannaa87 skriver:

Magnus fik en del dublo i fødselsdagsgave i november og han er SÅ vild med det. Mon ik william også blir det?Til jul får han kun en hund i snor som han kan trække og så gør dennog vipper med hale og ører Han får så mange gaver fra andre så vi ha valgt at spare og så får han nogle ting til værelset til januar. Min kærestes børn på 7 og 13 ved vi ik med endnu. Den store vil hellere ha ting til sit nye værelse efter jul og ham på 7 ved vi slet ik hvad skal ha

Anmeld

11. december 2010

D.B.L

LotteGabriella skriver:

Hvor er det fine sager, hvor er det fra? Har godt nok sørget for gaver til ungerne men Cornelia fylder 2 i marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.