Hvad giver i ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Na-Wi

til jeres børn i julegave ? Vi har en dreng på 13 måneder og har besluttet os for at han skal have noget duplo, men vi ville gerne give ham lidt mere..

Hvad giver i jeres børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

sandramor

jeg har en datter på 5 år og hun får af min kæreste og jeg villa villakulla med pippi tommi og annika, hesten og aben og et kasseapperat... hun er heeeeeeelt vild med at lege butik lige pt........

Anmeld

11. december 2010

oo

Sol er 2 måneder til jul og hun får en specialsyet kjole fra daub deluxe

jeg har lige åbnet julegaver fra Sørens ene søster og hans bror og der har hun fået en rigtig fin sengerand og en mumitrold skål....

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

Min søn er 10 år og jeg tror nok han får en mobil-telefon, men jeg er ikke helt sikker endnu. ellers bliver det nok noget lego eller nogle ps2 spil

Anmeld

11. december 2010

Mary

Dicte på 11 mdr får en bObles hval. Tror alle tre unger får glæde af den!

Annika på 3½ får Barbie-grej! 

Juliane 5, lige efter jul, får et frisørbælte med det hele og en hund der kan gå selv....som hun har snakket uendelig meget om! og en miniguitar.

Jeg har to børn der har fødselsdag lige efter jul, så inspirerer gerne ved at fortælle hvad de får til fødselsdagen også  Dicte får et Mega Bloks bord, hvis vi kan finde et! og Juliane får en Nintendo DSi. Og så har vi vist heller ikke flere penge at snolre for 

Anmeld

11. december 2010

MaliksMor

Malik er snart otte mdr, han får

Skum vippe
Dansene lala
Snoretop med kugler
Bolde med lyde
Føle bog
En bog skrevet til ham
Og de der hvor det skulle ligne de slår søm
++ en masse klodser.

Gik lidt amok da det er føreste jul.

Glædelig jul alle sammen

Anmeld

11. december 2010

ESV

Hej nanna, herhjemme har vi lidt haft samme "problem". Men vi er endt på en junior dyne og pude med noget fint sengtøj på samt: kaj, andrea, bamse, kylling og ælling bamser..

Blev enige om at hun nok fik så rigeligt legetøj fra andre..

Anmeld

11. december 2010

*Sofie*

Malou er 1½ og indtil videre giver jeg hende en hoppeko, træ-mad og store Kaj & Andrea bamser

Anmeld

11. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Dicte på 11 mdr får en bObles hval. Tror alle tre unger får glæde af den!

Annika på 3½ får Barbie-grej! 

Juliane 5, lige efter jul, får et frisørbælte med det hele og en hund der kan gå selv....som hun har snakket uendelig meget om! og en miniguitar.

Jeg har to børn der har fødselsdag lige efter jul, så inspirerer gerne ved at fortælle hvad de får til fødselsdagen også  Dicte får et Mega Bloks bord, hvis vi kan finde et! og Juliane får en Nintendo DSi. Og så har vi vist heller ikke flere penge at snolre for 

de kan fås i toys'r'us

Anmeld

11. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

lucas på 7 får nds.

lucia på 6 får nds.

oliver på 2 får en cars cdafspiller og handy manny kassen med værktøj

troia på 10mdr. får teletubbies med film i maven og prinsesse karet afspiller...

de 3 store har fødselsdag d. 10 16 og 19 dec.

og der får de største brætspil og oliver får handy manny figuren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.