hvorfor skal det være så svært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

jannebjerre

K&S skriver:

Jeg kan kun sige, at det bliver nemmere jo flere gange, han bliver passet...! Jeg var også ked at det, da jeg selv skulle sove første gang, Anton blev passet, men min skrev, at han sov sødt og jeg skulle ikke bekymre mig

Men man skal lige lære at være "sig selv" uden barn - også selvom det "kun" er for et døgns tid

Ja men det er dælme sværer end at lærer at være mor, sys jeg...

Han har det godt sige min mor og hygger sig, så nu vil jeg prøve at nyde det..

Tak fordi du gad svarer og hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

jannebjerre

Macaab skriver:

Hey, det er dit moderhjerte der savner... Og kender det godt.

Du burde, for din egen skyld, have sørget for, at din tid var fyldt ud med en bytur, vennebesøg eller noget der kunne give dig et boost energi.

Jeg duer heller ikke til at have en friaften hjemme. JEg skal have planer, for ellers går mine tanker kun til ungerne...

Har jeg planer, tænker jeg også på dem, men sørger for at være i nuet med de mennesker jeg er sammen med.

Men det var jo netop for at slappe af jeg gjorde det, men nu hvor han ikke er her, kan jeg pludselig ikke sove...

Anmeld

11. december 2010

LotteGabriella

jannebjerre skriver:

Men han er jo også kun 9mdr???

Åhh jeg er pyldret - i know..

Daniella var 6 mdr. da hun for første gang overnattede en enkelt nat hos hendes bedsteforældre, og der havde heller ikke været noget overhovedet. Hun havde været glad og veltilfreds

Så jeg synes nu stadigvæk at du skal la' ham hygge sig, når nu du ved at han har det godt - han er jo en STOR dreng og som jeg skrev, så tror jeg på at det er sundt for jer begge 2

Anmeld

11. december 2010

jannebjerre

SussieThyssen skriver:

Spark kæresten i rumpen fra mig og sig jeg skal komme efter ham for du er IKKE det mindste latterlig.
Men selvfølgelig skal han hygge sig hos sine bedsteforældre.
Du går bare det igennem, som vi alle sammen har gået igennem første gang vi virkeligt skulle undvære den bette.
Det er helt normalt.
Du skulle bare have oplevet hønemor her, med alle mine 3
Men man vender sig til det efterhånden.
Så prøv at nyde det lidt og se at få slappet af...telefonen er jo lige ved siden af og I kan hente ham når som helst, hvis han skulle få brug for jer.

Kærligst
Sussie

Ja det er rigtigt, men måske det der gør mest ondt, er at han ikk savner mig??

For jeg savner ham så ubeskriveligt og jeg fik ham passet fpr at få sovet, og nu hvor han ikke er her, kan jeg pludselig ikk sove

Anmeld

11. december 2010

K&S

jannebjerre skriver:

Ja men det er dælme sværer end at lærer at være mor, sys jeg...

Han har det godt sige min mor og hygger sig, så nu vil jeg prøve at nyde det..

Tak fordi du gad svarer og hjælpe mig

Det var da så lidt  håber du kan nyde din aften...! Og så kan du se frem til at hente en glad dreng i morgen formiddag

Anmeld

11. december 2010

Corn

jannebjerre skriver:

Men det var jo netop for at slappe af jeg gjorde det, men nu hvor han ikke er her, kan jeg pludselig ikke sove...

Ja men det kan du ikke Du er mor 100% og skal du slappe af, så er dit behov (taler for mig selv) at "få" noget fra andre voksne.

Fx en aften med veninderne, en tur i byen osv... Du har dit barn og du ved (desværre) at barnet har det godt, også med en anden end dig, og det er en del af at kunne give slip.

Min ældste er 5 og når han tager ud til mormor en enkelt nat, så stalker jeg nærmest min mor pr. sms, for at høre hvordan han har det... Og han har det altid godt..

Jeg ved hvor svært det er. Aslan, nr. tre, er nu næsten 6 mdr, og jeg gruer for en veninde der snakker bryllup i februar, for hvad skal jeg så gøre...

Jeg har erkendt at jeg har svært ved at give slip. Til gengæld har jeg fået tre børn, hvoraf den ældste nu viser mig, at han sagtens kan undvære mig FORDI han altid ved, at trygheden kan findes herhjemme hos mor og far.

Så du elsker dit barn og giver en tryghed, som barnet får en glæde af i sin opvækst.

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

jannebjerre skriver:

Ja det er rigtigt, men måske det der gør mest ondt, er at han ikk savner mig??

For jeg savner ham så ubeskriveligt og jeg fik ham passet fpr at få sovet, og nu hvor han ikke er her, kan jeg pludselig ikk sove

Tag dig et godt varmt bad, lav dig en kop god stærk kamillete og tag med op på sengekanten og læg dig så ned og nyd freden, medens du langsomt drikker teen..luk så øjnene og slap helt af..så skal du se, så kommer det helt af sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.