hvorfor skal det være så svært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. december 2010

jannebjerre

Hej alle

Ja som overskriften siger, hvorfor skal det så være så svært, at få sit barn passet

Felix er nu blevet passet af min mor siden i formiddags kl.11 og jeg saaaaaavner ham så det gør helt ondt i maven

Jeg har aldrig før fået ham passet, kun én gang og det var i 2timer...

Min mor siger han smiler og spiser og hygger sig og hun har endda sendt et billede af ham, hvor han bare smiler..

Meningen er vi skal hente ham i morgen formiddag, men jeg saaaavner ham jo så meget

Har lyst til at hente ham nu, men er det dumt? Vil jo heller ikk ødelægge hans hygge med hans bedsteforældre og han kommer jo alligevel i seng her kl.18-18.30 og sover så hele natten, så hvad skal jeg i virkeligheden hive ham hjem for??

Åhh undskyld hvis det blev så rodet, men sys det er forfærdeligt og min kæreste griner bare af mig og sys jeg er dybt latterlig

Sidder helt og græder nu...

fra en flov mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

jannebjerre

slet ingen???

Anmeld

11. december 2010

LotteGabriella

Jeg synes at du skal la' ham hygge sig med sin mormor og bide savnet i dig....jeg tror på at det er sundt for børn at få nogle dejlige oplevelser, også UDEN mor og så kan du jo høre alt om det i morgen

Daniella (hun er snart 2,5 år) var hos mine forældre en HEL weekend for første gang for 2 uger siden og det synes jeg godt nok også var svært, men jeg holdte ud og hun fortalte at hun rigtig havde hygget sig med mormor, morfar og onkel Kev og de havde været ude og kælke mv. Det var så skønt at se hendes glimt i øjet og smil da hun fortalte det

Anmeld

11. december 2010

jannebjerre

LotteGabriella skriver:

Jeg synes at du skal la' ham hygge sig med sin mormor og bide savnet i dig....jeg tror på at det er sundt for børn at få nogle dejlige oplevelser, også UDEN mor og så kan du jo høre alt om det i morgen

Daniella (hun er snart 2,5 år) var hos mine forældre en HEL weekend for første gang for 2 uger siden og det synes jeg godt nok også var svært, men jeg holdte ud og hun fortalte at hun rigtig havde hygget sig med mormor, morfar og onkel Kev og de havde været ude og kælke mv. Det var så skønt at se hendes glimt i øjet og smil da hun fortalte det

Men han er jo også kun 9mdr???

Åhh jeg er pyldret - i know..

Anmeld

11. december 2010

jannebjerre

hvorfor er der ingen der vil hjælpe mig - er jo helt ude af den

Anmeld

11. december 2010

K&S

Hej alle

Ja som overskriften siger, hvorfor skal det så være så svært, at få sit barn passet

Felix er nu blevet passet af min mor siden i formiddags kl.11 og jeg saaaaaavner ham så det gør helt ondt i maven

Min mor siger han smiler og spiser og hygger sig og hun har endda sendt et billede af ham, hvor han bare smiler..

Meningen er vi skal hente ham i morgen formiddag, men jeg saaaavner ham jo så meget

Har lyst til at hente ham nu, men er det dumt? Vil jo heller ikk ødelægge hans hygge med hans bedsteforældre og han kommer jo alligevel i seng her kl.18-18.30 og sover så hele natten, så hvad skal jeg i virkeligheden hive ham hjem for??

Åhh undskyld hvis det blev så rodet, men sys det er forfærdeligt og min kæreste griner bare af mig og sys jeg er dybt latterlig

fra en flov mor..

Hejsa

Jeg synes, du skal nyde "dig"-tiden  han hygger sig med mormor og han har det jo godt...! Jeg tror, det er vigtigt at lære sit barn at også andre end mor du´r  du skal bestemt ikke være flov, al start er svær, men jeg er helt sikker på, at du nok skal klare det

Anton er 4 måneder og han har været passet flere gange af nogle timer men også 3 gange, hvor han har overnattet og han har hygget sig...! Han har leget, grint og charmeret hans bedster

Og vi har nydt mand/kone tiden

Anmeld

11. december 2010

jannebjerre

K&S skriver:

Hejsa

Jeg synes, du skal nyde "dig"-tiden  han hygger sig med mormor og han har det jo godt...! Jeg tror, det er vigtigt at lære sit barn at også andre end mor du´r

Anton er 4 måneder og han har været passet flere gange af nogle timer men også 3 gange, hvor han har overnattet og han har hygget sig...! Han har leget, grint og charmeret hans bedster

Og vi har nydt mand/kone tiden

ja det ved jeg - men jeg sys bare jeg har såååå svært ved at nyde det.. Men må jo bide i det sure æble..

Anmeld

11. december 2010

Corn

Hey, det er dit moderhjerte der savner... Og kender det godt.

Du burde, for din egen skyld, have sørget for, at din tid var fyldt ud med en bytur, vennebesøg eller noget der kunne give dig et boost energi.

Jeg duer heller ikke til at have en friaften hjemme. JEg skal have planer, for ellers går mine tanker kun til ungerne...

Har jeg planer, tænker jeg også på dem, men sørger for at være i nuet med de mennesker jeg er sammen med.

Anmeld

11. december 2010

K&S

jannebjerre skriver:

ja det ved jeg - men jeg sys bare jeg har såååå svært ved at nyde det.. Men må jo bide i det sure æble..

Jeg kan kun sige, at det bliver nemmere jo flere gange, han bliver passet...! Jeg var også ked at det, da jeg selv skulle sove første gang, Anton blev passet, men min skrev, at han sov sødt og jeg skulle ikke bekymre mig

Men man skal lige lære at være "sig selv" uden barn - også selvom det "kun" er for et døgns tid

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

jannebjerre skriver:

Hej alle

fra en flov mor..

Spark kæresten i rumpen fra mig og sig jeg skal komme efter ham for du er IKKE det mindste latterlig.
Men selvfølgelig skal han hygge sig hos sine bedsteforældre.
Du går bare det igennem, som vi alle sammen har gået igennem første gang vi virkeligt skulle undvære den bette.
Det er helt normalt.
Du skulle bare have oplevet hønemor her, med alle mine 3
Men man vender sig til det efterhånden.
Så prøv at nyde det lidt og se at få slappet af...telefonen er jo lige ved siden af og I kan hente ham når som helst, hvis han skulle få brug for jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.