smerter i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Lou87

Hej

Åh din stakkel - håber bare det er en "bagatel" du kan få hjælp og træning til..

Jeg havde også bækkenløsning og det er ikke spor sjovt!

En ting jeg kan huske min jordmor sagde som noget af det første..
Du må IKKE side med benene krydset! Du ved at man smækker det ene ben over knæet som de fleste kvinder sidder...
Det ved jeg ikk om du har fået at vide ??
Men bækkenet giver sig jo utrolig meget i graviditeten og bækkenløsning eller ej, så når man sidder i den stilling trækker det jo helt omme fra balden (ka du også mærke hvis du mærker efter når du sidder sådan)..
Såå ja , det var bare et godt råd med på vejen

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Chr-Hei

ulleby skriver:

Nej det håber jeg bestemt heller ikke. Vi skal til scanning i morgen - så tror jeg vil hører overlægen der

God ide .. Du må da gerne lige skrive hvad han skriver

Krydser for der ikke er noget (:

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Lou87 skriver:

Hej

Åh din stakkel - håber bare det er en "bagatel" du kan få hjælp og træning til..

Jeg havde også bækkenløsning og det er ikke spor sjovt!

En ting jeg kan huske min jordmor sagde som noget af det første..
Du må IKKE side med benene krydset! Du ved at man smækker det ene ben over knæet som de fleste kvinder sidder...
Det ved jeg ikk om du har fået at vide ??
Men bækkenet giver sig jo utrolig meget i graviditeten og bækkenløsning eller ej, så når man sidder i den stilling trækker det jo helt omme fra balden (ka du også mærke hvis du mærker efter når du sidder sådan)..
Såå ja , det var bare et godt råd med på vejen

Held og lykke

finger for det ikke er noget - eller bare noget jeg skal have trænet væk!

Nej den havde jeg ikke hørt, jamen tak for rådet. Den vil jeg huske

Anmeld

13. december 2010

Lou87

ulleby skriver:

finger for det ikke er noget - eller bare noget jeg skal have trænet væk!

Nej den havde jeg ikke hørt, jamen tak for rådet. Den vil jeg huske

krydser også for dig

og velbekomme

Anmeld

13. december 2010

Kløver

ulleby skriver:

min venstre baell - syntes det har stået på den del. Nogen der "døjer" med det også? Eller bevæger jeg mig for lidt?

Håber nogen kan smide råd elelr vejledning min vej

Tak og god weekend

det kan godt være tegn på bækkenløsning men også på helt almindelige muskelspændinger, jeg går jævnligt til massør, og får masseret nede i lænden, og også iskias, og det er dælme smertefuldt

men forhør hos lægen, for er jo lidt vigtigt om dte er det ene eller andet, jeg gik selv til lægen efter lang tids smerter foran som viste sig at være bækkenløsning, og er nu henvist til fysioterapi

Anmeld

13. december 2010

Mia&Allan

ulleby skriver:

Takker for rådet - jeg prøver at kæmpe mig gennem isvejene her i bondebyen

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Maja84 skriver:

det kan godt være tegn på bækkenløsning men også på helt almindelige muskelspændinger, jeg går jævnligt til massør, og får masseret nede i lænden, og også iskias, og det er dælme smertefuldt

men forhør hos lægen, for er jo lidt vigtigt om dte er det ene eller andet, jeg gik selv til lægen efter lang tids smerter foran som viste sig at være bækkenløsning, og er nu henvist til fysioterapi

Godt nok finger for at det er muskelspændinger - men må hellere få spurgt overlægen i morgen.

Var godt nok ud og gå en tur til aften - ikke et hit... Syntes det gjorde mere ondt

Meeeeeen for at jeg får positiv svar i morgen.

Tak for dine forslag skønt at hører fra andre.

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

Sådan startede min bækkenløsning oz... Men håber da ikk at det er det ved dig... 

Sandra - Uge 29+1

Anmeld

13. december 2010

ulleby

sandratobias skriver:

Sådan startede min bækkenløsning oz... Men håber da ikk at det er det ved dig... 

Sandra - Uge 29+1

Uuuhh nej dte håber jeg bestemt heller ikke. Men kan se en anden tråd oprettet i dag siger det kan være iskasnerven der sidder i klemme. Men nu må vi se

Tak for din respons

Anmeld

14. december 2010

Kløver

ulleby skriver:

Godt nok finger for at det er muskelspændinger - men må hellere få spurgt overlægen i morgen.

Var godt nok ud og gå en tur til aften - ikke et hit... Syntes det gjorde mere ondt

Meeeeeen for at jeg får positiv svar i morgen.

Tak for dine forslag skønt at hører fra andre.

Håber også det bedste for dig, snakkede i dag med min fys, og han anbefale mig dte der trochart bælte eller hvad de hedder, og sagde jeg skulle forhøre ved jordemoderen, for han mente de havde, så man kunne låne eller evt leje sådan et

håber også på gode nyheder for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.