Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min venstre baell - syntes det har stået på den del. Nogen der "døjer" med det også? Eller bevæger jeg mig for lidt?
Håber nogen kan smide råd elelr vejledning min vej
Tak og god weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sådan startede min bækkenløsning vær opmærksom på om det bliver værre
jeg havde til sidst ondt i begge baller og læn
det var i sær slemt når jeg gik på trapper
knus til dig, håber bare du har over anstrengt dig
Fisenberg skriver: sådan startede min bækkenløsning vær opmærksom på om det bliver værre jeg havde til sidst ondt i begge baller og læn det var i sær slemt når jeg gik på trapper knus til dig, håber bare du har over anstrengt dig
Hhmmmm ikke lige den vejledning jeg havde håbet - men mange tak skal du have
Jeg dyrker ellers godt med motion og prøver at være ok med mig selv - men vil da passe lidt på
Tak
Min læge kaldte det iskassmerter - og med lidt træning og udspændning er det væk i dag på 3 uge.
(fik lavet et træningsprogram til gravide for at være sikker på ikke at belaste bækken mv - og sikke mange ændringeer det førte til)
ulleby skriver: min venstre baell - syntes det har stået på den del. Nogen der "døjer" med det også? Eller bevæger jeg mig for lidt? Håber nogen kan smide råd elelr vejledning min vej Tak og god weekend
Sådan startede mine bækken problemer os Men det kan jo os være fordi du har forstrukket noget i ballen...
Har kun et råd og det er at du skal holde dig igang... Gå nogle gode ture... Jeg gik mellem 3 og 4 km fra jeg var ca 5 mdr henne og til 14dage før jeg fødte, og det gjorde at de smerter jeg havde i starten forsvandt...
Mia&Tonny skriver: Har kun et råd og det er at du skal holde dig igang... Gå nogle gode ture... Jeg gik mellem 3 og 4 km fra jeg var ca 5 mdr henne og til 14dage før jeg fødte, og det gjorde at de smerter jeg havde i starten forsvandt...
Takker for rådet - jeg prøver at kæmpe mig gennem isvejene her i bondebyen
Kan desværre ikke hjælpe dig ret meget men døjer med nøjagtig det samme .. Har dog også bare ondt i min læn...
Tror mit skyldes at jeg står og går for meget i løbet af dagen samt mine dumme arbejdsstillinger :/
Hpber da ikk vi ender med bækkenløsning ..
Heidi-ra skriver: Kan desværre ikke hjælpe dig ret meget men døjer med nøjagtig det samme .. Har dog også bare ondt i min læn... Tror mit skyldes at jeg står og går for meget i løbet af dagen samt mine dumme arbejdsstillinger :/ Hpber da ikk vi ender med bækkenløsning ..
Nej det håber jeg bestemt heller ikke. Vi skal til scanning i morgen - så tror jeg vil hører overlægen der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128